Q&A's Verwerkingspauze
Bekijk hier de vragen en antwoorden over de verwerkingspauze. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met uw relatiemanager of stuur een mail naar damhypotheken@aegon.nl. We helpen u graag!
Alle hypotheekgegevens in AIP blijven gewoon inzichtelijk. U ziet de status van de hypotheek per 31 mei tijdens de verwerkingspauze.
Tijdens de verwerkingspauze kunnen we deze niet oppakken. NĂ¡ de verhuizing rond 10 juni maken we de balans op en weten we of het verzoek via het Aegon-systeem opgepakt wordt of via het Stater-systeem.
Nee. U ontvangt geen ontvangstbevestiging van ons tijdens de verhuizing. Na de verhuizing pakken we het verzoek zo snel mogelijk op. Op basis van de aanvraagdatum starten we met de oudste verzoeken. Mogelijk lopen door de verwerkingspauze onze verwerkingstijden op. Alvast bedankt voor uw geduld. Onze actuele verwerkingstijden checkt u hier: Verwerkingstijden
U kunt uw aanvragen en wijzigingen blijven insturen via AIP of uw adviespakket zoals u gewend bent. We pakken deze zaken op zodra dat kan. Goed om te weten: de aanvragen voor nieuwe hypotheekklanten hebben geen verwerkingspauze. Die gaan al via de nieuwe route met het Stater-systeem. Ook een overlijden melden kan gewoon tijdens de verhuizing. U geeft dit aan ons door via het formulier Overlijden melden.