Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Werkgeversportaal

Veelgestelde vragen

Voor welke Aegon-producten doe ik de ziek- en herstelmeldingen via het Werkgeversportaal?
U doet ziek- en herstelmeldingen via onze Werkgeversportaal voor alle verzekeringen in ons Gezond Werkplan
Onder ons Gezond Werkplan vallen Ziekteverzuim No-Claim, Ziekteverzuim Stop-Loss, ZW-Eigenrisicodragen, WGA-Eigenrisicodragen, WIA-excedent, IVA-Excedent, WGA-Excedent, WGA-Aanvulling, WIA-35min en WIA-Bodem.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Moet ik mijn werknemer ook bij de arbodienst ziek- en hersteld melden als ik de zieke werknemer heb gemeld via het Werkgeversportaal?

Is uw arbodienst bij ons bekend en heeft deze een aansluiting op ons Werkgeversportaal?
Dan gaan de ziek- en herstelmeldingen die u doet in ons Werkgeversportaal automatisch door naar uw arbodienst. En hoeft u uw werknemer maar één keer ziek en hersteld te melden.

Is uw arbodienst nog niet bij ons bekend of heeft deze nog geen aansluiting op ons Werkgeversportaal?
Dan geeft u uw zieke werknemer zowel aan uw arbodienst als aan ons door.

De volgende arbodiensten hebben nu een aansluiting op ons Werkgeversportaal:

  • ArboNed
  • Capability
  • Regiopoortwachters
  • MKBasics.nl
  • Zorg van de zaak

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Krijg ik voor elk polisnummer inloggegevens voor het Werkgeversportaal?
Ons Werkgeversportaal werkt op klantniveau
U krijgt één set inloggegevens. Ook als u meerdere polisnummers van ons Gezond Werkplan heeft. De voorwaarde is wel dat al uw polisnummers onder hetzelfde klantnummer vallen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Kan mijn adviseur voor mij de naverrekening van het Gezond Werkplan doen in het Werkgeversportaal?
U kunt uw adviseur op het Werkgeversportaal autoriseren om uw gegevens in te zien
Uw adviseur kan dan ook voor u de naverrekening doen. 
Als u uw adviseur niet autoriseert, bent u voor hem niet zichtbaar in het Werkgeverportaal. U kunt uw autorisatie altijd weer intrekken.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wanneer ontvang ik mijn naverrekeningsoverzicht en nieuwe polisblad van het Aegon Gezond Werkplan?
Wij sturen u uw naverrekeningsoverzicht en nieuwe polisblad toe
Als u de gegevens voor de naverrekening aan ons hebt verzonden, sturen wij u na enkele weken uw naverrekeningsoverzicht en nieuwe polisblad toe. Een uitgebreide naverrekeningsspecificatie vindt u op het Aegon Werkgeversportaal. In dit overzicht ziet u de opbouw van uw naverrekening.

U vindt deze naverrekeningsspecificatie als volgt:
  • Klik op de naam van uw bedrijf onder het kopje organisatie.
  • Klik vervolgens op "Dossier".
  • Onder het kopje ”Documenten – gebruiker” vindt u de naverrekeningsspecificatie.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.