Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Rekeningnummer wijzigen

Hoe geef ik een wijziging van mijn rekeningnummer door?

U kunt de wijziging van uw rekeningnummer aan ons doorgeven
Wij passen uw (tegen)rekening aan. Zo blijft de betaling van bijvoorbeeld uw schadepremie, de premie van uw levensverzekering of uw hypotheekrente -of aflossing goed gaan. Ook als u een pensioenuitkering, lijfrente-uitkering of een ontslagvergoeding-uitkering heeft, zorgen we er voor dat deze uitkering op het juiste rekeningnummer wordt gestort. Of dat een opname van uw Aegon bankrekening op uw juiste tegenrekening komt. 

U leest hoe u uw wijziging doorgeeft op de pagina Rekeningnummer wijzigen

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat is het rekeningnummer van Aegon?
U kunt de volgende rekeningnummers gebruiken voor de betaling van uw inleg, premie of hypotheekrente:
  • Levensverzekering
    NL89 ABNA 0450 0010 67 ten name van Aegon Nederland N.V.
  • Schadeverzekering
    NL56 ABNA 0511 5446 69 of NL30 INGB 000 047 7108 ten name van Aegon Nederland N.V.
  • Hypotheekrente
    NL63 ABNA 0566 7963 25 ten name van Aegon Hypotheken B.V.
  • Bouwdepot Hypotheken
    NL63 ABNA 0566 7963 25 ten name van Aegon Hypotheken B.V.
Vermeld bij uw betaling altijd een betalingskenmerk
Dit is uw polis-, hypotheek-, of contractnummer.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u eenvoudig aan
Door een account aan te maken voor Mijn Aegon krijgt u eenvoudig inzicht in uw Aegon-producten. 

  • U maakt hier een account aan  
  • U identificeert zich snel en veilig via iDIN of u ontvangt een activatiecode per brief
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren 

Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Het aanmaken van een Mijn Aegon account lukt niet, wat nu?
U kunt een account aanmaken als u zelf klant bent zoals verzekeringnemer of rekeninghouder
Als bijvoorbeeld partner van de verzekernemer, is het nu nog niet mogelijk om een account aan te maken. Ook als u nabestaanden- of wezenpensioen ontvangt, is een eigen account niet mogelijk. Nieuw product afgesloten? Houd er rekening mee dat een nieuwe polis na twee tot vier dagen zichtbaar is in uw account.

U kunt u online identificeren via uw bank met iDIN
Met iDIN bevestigt u ons eenmalig uw gegevens
  • Kunt u uw bank niet selecteren? Dan maakt uw bank nog niet gebruik van iDIN. Kies dan voor identificatie per brief
  • Komen uw gegevens van uw bank en die van ons niet overeen? Kies dan ook voor identificatie per brief.
  • Krijgt u een foutmelding bij het invoeren van een gezamenlijke rekening? Let er op dat u gebruik maakt van uw eigen persoonlijke inloggegevens en niet die van uw partner selecteert.
  Onlangs verhuisd?
Geef dan eerst uw nieuwe adres aan ons door via het webformulier op deze pagina: Adreswijziging

Na 48 uur kun je je account aanmaken.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.