Levensverzekeringen

Image
Echtpaar

Aegon en a.s.r gaan samen verder

Het samenvoegen gaat stap voor stap. Veel levensverzekeringen zijn inmiddels verhuisd naar de administratie van a.s.r. De website is ook verhuisd naar asr.nl. Je vindt daar de ingang naar je a.s.r. account, informatie over wat je zelf kunt regelen en hoe je ons bereikt. Neem vooral een kijkje! 

Aegon blijft voorlopig nog de verzekeraar van je product. Voordat ASR Levensverzekering N.V. de verzekeraar wordt, informeren we je.

Naar Levensverzekeringen van a.s.r.

We geven je ook informatie over je  product. Als je dit wilt aanpassen, als je wilt stoppen of als je product de einddatum heeft bereikt. Wijzigt er iets in de wet- en regelgeving? Dan informeren we je. Ook als er iets wijzigt in je product zelf dan hoor je dat vooraf.

Levensverzekering komt vrij

Je kapitaal- of lijfrenteverzekering bereikt de einddatum. Weet je al wat je met de uitkering wilt doen?

Mijn levensverzekering komt vrij

Levensverzekering wijzigen

Tijdens de looptijd van je verzekering kan je situatie veranderen. Je wilt je verzekering dan mogelijk wijzigen of eerder stopzetten.

Levensverzekering wijzigen of stoppen

Formulier nodig?

Hier vind je documenten en formulieren die je kunt gebruiken bij het doorgeven van wijzigingen. Stuur je document digitaal naar ons toe via: formulier levens- en beleggingsverzekeringen documenten opsturen

Je kunt met ons chatten. We reageren daar snel op. Tussen 8.30 en 17.30 uur is dat binnen een minuut. 

Je kunt ook een bericht achterlaten. Dit kan elke moment van de dag en je krijgt binnen 1 werkdag reactie van ons.

Je kunt met ons bellen. Als je ons belt, hoor je meestal eerst onze spraakcomputer. Die gebruiken we om je sneller te helpen en om je door te verbinden met de juiste specialist. Als wij je telefoonnummer herkennen, weten wij wie wij aan de lijn hebben. Als wij je telefoonnummer niet herkennen, vraagt onze spraakcomputer je om jouw postcode en huisnummer. Daarna zal het verzoek volgen om je vraag in te spreken. Het helpt ons als je daarbij de productnaam noemt, een polisnummer wordt door de computer niet herkend. 

Wij willen je zo snel mogelijk helpen maar het kan voorkomen dat je moet wachten voordat de juiste specialist beschikbaar is. We bieden je dan ook de mogelijkheid om gebruik te maken van onze terugbelservice. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Je kunt natuurlijk ook blijven wachten. 

Je kunt ons een brief sturen. Dan kun je er op vertrouwen dat we binnen veertien dagen inhoudelijk reageren. Als ons dat niet lukt, laten we je dat weten. Dan geven we aan wanneer wij je wel inhoudelijk antwoorden. Jouw brief kan een vraag zijn, een klacht, een verzoek tot een aanpassing in je verzekering of een kopie van een document, wij reageren altijd binnen die veertien dagen. De tijd die het postbedrijf nodig heeft om een brief te bezorgen, rekenen wij niet mee. 

Hoe kun je ons bereiken?

Image
Bellende man

We helpen je graag verder. Je kunt met ons bellen, chatten of een berichtje achterlaten. 

Image
Mijn Aegon app op telefoon

Meer weten over de manieren van contact met ons? Bijvoorbeeld of je een wachttijd hebt aan de telefoon of hoe lang de behandeling van je brief duurt? 

Meer over hoe je ons kunt bereiken