Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Particulier Klantenservice

Klantenservice

Opnieuw identificeren om veilig te blijven bankieren

Vanwege vernieuwde wet- en regelgeving rondom veilig bankieren vragen wij alle Aegon Bank klanten via e-mail om zich opnieuw te identificeren en een aantal vragen over hun rekening te beantwoorden. Meer informatie en veelgestelde vragen.

Uitstel jaaroverzicht pensioenuitkering

Uw jaaroverzicht voor uw pensioenuitkering ontvangt u later dan u gewend bent, maar wel op tijd voor uw aangifte. Wanneer u deze ontvangt leest u onder het kopje ‘Pensioen’ op onze pagina Jaaroverzicht.

serp=false; includeContentGroupsSuggest=[];

Vind snel de informatie die je zoekt

Kies een product voor de meest relevante antwoorden

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Waar vind ik informatie over de gevolgen van het coronavirus voor mijn Aegon-producten?
Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?
Wat doe ik als het aanmaken van Mijn Aegon niet lukt?
Kan ik een gezamenlijk Mijn Aegon account aanmaken?
Hoe geef ik een wijziging van mijn rekeningnummer door?

Antwoord op de meest gestelde vragen

Hoe wijzig ik de beleggingskeuze voor mijn pensioen?
Klopt het dat ik een brief van Aegon krijg met het onderwerp 'nieuwe contactgegevens voor uw pensioen'?
Op welke datum ontvang ik mijn pensioen van Aegon?
Kan mijn pensioen bij Aegon gekort worden?
Waarom staat er 'geen partnergegevens bekend' op mijn pensioenoverzicht?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Waarom is de premie van mijn schadeverzekering de eerste keer hoger dan ik had verwacht?
Waar vind ik informatie over de gevolgen van het coronavirus voor mijn Aegon-producten?
Waar ben ik voor verzekerd met de Aegon Doorlopende Reisverzekering?
Waar vind ik of de oorzaak van het annuleren van reis verzekerd is?
Wat verzekert de Aegon Huisdierenverzekering?
Heb ik een eigen risico bij mijn schadeverzekering?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Hoe kan ik mijn levensverzekering stopzetten (afkopen)?
Kan ik mijn overlijdensrisicoverzekering beëindigen?
Wat kan ik doen als mijn lijfrenteverzekering bij Aegon afloopt?
Kan ik een kopie van de polis van mijn levensverzekering krijgen?
Waarom identificeert Aegon mij bij de uitkering van mijn levensverzekering?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Wat doe ik als ik mijn hypotheeklasten niet kan betalen als gevolg van het coronavirus?
Krijg ik een BKR notering als ik een betalingsachterstand heb door de coronacrisis?
Hoeveel kan ik kosteloos extra aflossen op mijn hypotheek?
Past Aegon de tariefklasse en het rentetarief van mijn hypotheek automatisch aan?
Wat mag ik declareren uit mijn bouwdepot?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Hoe ontvang ik mijn jaaroverzicht?
Welke gegevens van mijn Aegon Sparen of Aegon Beheerd Beleggen heb ik nodig voor mijn belastingaangifte?
Waar vind ik het jaaroverzicht in Mijn Aegon of de Mijn Aegon app?
Krijg ik nog een jaaroverzicht als mijn rekening, hypotheek of verzekering beëindigd is?
Wat doe ik als ik geen jaaroverzicht heb ontvangen?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Hoe ontvang ik mijn jaaroverzicht?
Welke gegevens van mijn Aegon Sparen of Aegon Beheerd Beleggen heb ik nodig voor mijn belastingaangifte?
Waar vind ik het jaaroverzicht in Mijn Aegon of de Mijn Aegon app?
Krijg ik nog een jaaroverzicht als mijn rekening, hypotheek of verzekering beëindigd is?
Wat doe ik als ik geen jaaroverzicht heb ontvangen?

We helpen je graag verder via één van de onderstaande mogelijkheden

Ook in 2021 staan wij voor je klaar. En helpen we je graag. Op dit moment alleen iets minder snel dan je gewend bent. Omdat wij ook voor onze dierbaren thuis klaarstaan. Weet dat we je zo snel mogelijk helpen, beloofd!

Chat

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Je kunt wel 24/7 chatten met onze virtuele assistent.

Stel je vraag via Whatsapp

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Je kunt jouw vraag al wel aan ons toesturen, dan krijg je van ons zo snel als mogelijk reactie.

Telefonisch contact

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:30 tot 17:30 uur voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Klik op onderstaande knop, dan heb je alvast ons telefoonnummer bij de hand.

E-mail?
Je wilt ons een e-mail sturen. Maar je kunt ons e-mailadres niet vinden. Hoe zit dat precies?
Groepsfoto van Aegon Klantenservice medewerkers

De collega's van Aegon klantenservice staan van maandag tot en met vrijdag voor je klaar. Ze helpen je via chat en telefoon zodat je zelf kiest hoe je het liefst contact opneemt. Onze collega's mogen in verband met privacyregelgeving alleen de persoon op wiens naam een contract staat helpen.

Aegon bezoeken?
Adressen en routes naar Aegon kantoren.