Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Schade door wateroverlast? Wij helpen jou!

We zijn opgeschrikt door het noodweer. De zware regenval zorgt regionaal voor grote wateroverlast. Heb je schade? Wij staan voor jou klaar! 

Geen spoed? Meld jouw schade online. Je kan ook terecht bij jouw adviseur voor het melden van schade. 

Is het een noodgeval en heb je direct hulp nodig? Bel dan het noodnummer: 088 344 00 00.

Lees het nieuwsbericht

Een groep pensioendeelnemers krijgt een brief over wijziging van de contactgegevens van Aegon

Ontving je deze brief en heb je vragen? Bel dan het telefoonnummer op de brief. Dan krijg je direct de collega’s aan de lijn die alles weten over jouw pensioen. Lees meer.

Particulier Klantenservice

Klantenservice

serp=false; includeContentGroupsSuggest=[];

Vind snel de informatie die je zoekt

Kies een product voor de meest relevante antwoorden

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Waar vind ik informatie over de gevolgen van het coronavirus voor mijn Aegon-producten?
Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?
Hoe ontvang ik mijn jaaroverzicht?
Wat zijn de wettelijke inhoudingen op mijn periodieke uitkering bij Aegon in 2021?
Hoe geef ik een wijziging van mijn rekeningnummer door?

Antwoord op de meest gestelde vragen

Klopt het dat ik een brief van Aegon krijg met het onderwerp 'nieuwe contactgegevens voor uw pensioen'?
Waarom staat er 'geen partnergegevens bekend' op mijn pensioenoverzicht?
Hoe wijzig ik de beleggingskeuze voor mijn pensioen?
Waarom krijg ik zoveel pensioenoverzichten?
Op welke datum ontvang ik mijn pensioen van Aegon?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Zijn de kosten van mijn reis verzekerd als een reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij failliet gaat?
Waar ben ik voor verzekerd met de Aegon Doorlopende Reisverzekering?
Waar vind ik informatie over de gevolgen van het coronavirus voor mijn Aegon-producten?
Waarom is de premie van mijn schadeverzekering de eerste keer hoger dan ik had verwacht?
Waar vind ik of de oorzaak van het annuleren van mijn reis verzekerd is?
Heb ik een eigen risico bij mijn schadeverzekering?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Hoe ontvang ik mijn jaaroverzicht?
Krijg ik nog een jaaroverzicht als mijn rekening, hypotheek of verzekering beëindigd is?
Wat is het verschil tussen beleggingsinformatie en fiscale informatie bij mijn levensverzekering?
Wat kan ik doen als mijn lijfrenteverzekering bij Aegon afloopt?
Kan ik een kopie van de polis van mijn levensverzekering krijgen?
Is een overlijden aan het coronavirus verzekerd binnen de Aegon Overlijdensrisicoverzekering?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Wat doe ik als ik mijn hypotheeklasten niet kan betalen als gevolg van het coronavirus?
Waarom moet ik mijn BSN doorgeven aan Aegon en hoe doe ik dat?
Hoeveel kan ik kosteloos extra aflossen op mijn hypotheek?
Welke informatie staat er op het jaaroverzicht van mijn hypotheek?
Wat mag ik declareren uit mijn bouwdepot?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Waar vind ik de bij- en afschrijvingen van mijn rekening bij Aegon Bank?
Hoe neem ik het saldo van mijn Aegon Levensloop Sparen en Aegon Beheerd Beleggen Levensloop op?
Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn spaar-, beleggings- of uitkerende rekening bij Aegon Bank?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens bij Aegon Bank?
Wat zijn de wettelijke inhoudingen op mijn periodieke uitkering bij Aegon in 2021?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Waar vind ik de bij- en afschrijvingen van mijn rekening bij Aegon Bank?
Hoe neem ik het saldo van mijn Aegon Levensloop Sparen en Aegon Beheerd Beleggen Levensloop op?
Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn spaar-, beleggings- of uitkerende rekening bij Aegon Bank?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens bij Aegon Bank?
Wat zijn de wettelijke inhoudingen op mijn periodieke uitkering bij Aegon in 2021?

We helpen je graag verder via één van de onderstaande mogelijkheden

Stel je vraag aan één van onze medewerkers. Vaak kunnen zij je vraag direct beantwoorden. We staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur.

Chat

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Je kunt wel 24/7 chatten met onze virtuele assistent.

Stel je vraag via Whatsapp

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Je kunt jouw vraag al wel aan ons toesturen, dan krijg je van ons zo snel als mogelijk reactie.

Telefonisch contact

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:30 tot 17:30 uur voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Klik op onderstaande knop, dan heb je alvast ons telefoonnummer bij de hand.

E-mail?
Je wilt ons een e-mail sturen. Maar je kunt ons e-mailadres niet vinden. Hoe zit dat precies?
Groepsfoto van Aegon Klantenservice medewerkers

De collega's van Aegon klantenservice staan van maandag tot en met vrijdag voor je klaar. Ze helpen je via chat en telefoon zodat je zelf kiest hoe je het liefst contact opneemt. Onze collega's mogen in verband met privacyregelgeving alleen de persoon op wiens naam een contract staat helpen.

Aegon bezoeken?
Adressen en routes naar Aegon kantoren.