Adreswijziging doorgeven

Je kunt je adres eenvoudig zelf aanpassen via onze Mijn Aegon en de app. Hoe je dat precies moet doen, hangt af van of je binnen of buiten Nederland gaat verhuizen. Wanneer je een woonverzekering hebt, dan kan dit via het verhuisformulier. Kijk hieronder wat op jou van toepassing is.

Zo geef je je nieuwe adres door

Image
Hypothekenland veranderen

Ga je verhuizen binnen Nederland?

Via Mijn Aegon geef je je nieuwe adres aan ons door. Binnen 2 werkdagen verwerken wij je wijziging. Je kunt alleen je eigen adres veranderen. Als je gezinsleden of huisgenoten een eigen Mijn Aegon account hebben, dan moeten zij het adres zelf ook wijzigen.

Wijzig je adres in Mijn Aegon
Image
Inboedel- en Opstalverzekering

Heb je een woonverzekering bij ons?

Heb je een inboedelverzekering of opstalverzekering bij ons afgesloten en ga je verhuizen? Dan is Mijn Aegon niet de manier om je nieuwe adres door te geven, maar geef in 2 minuten via het online formulier je wijziging door. Je verzekering blijft dan up-to-date. Hou hiervoor je polisnummer bij de hand. 

Adres woonverzekeringen aanpassen

Ga je verhuizen naar het buitenland?

Een verhuizing naar het buitenland kan ervoor zorgen dat jouw Aegon product verandert. Geef dan ook via Mijn Aegon je nieuwe adres aan ons door, dan verwerken wij het binnen 2 werkdagen. Daarna laten we binnen 10 werkdagen horen wat er voor jou verandert.

Image
Vrouw bekijkt Mijn Aegon app op tablet

Nog geen Mijn Aegon account?

Maak dan, voordat je verhuist, een Mijn Aegon account aan. Vul de adresgegevens in die op dit moment bij ons bekend zijn. Al verhuisd, maar heb je nog geen Mijn Aegon account? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Account aanmaken

Misschien ook interessant voor jou

U geeft uw e-mailadres door of wijzigt uw e-mailadres in Mijn Aegon of de Mijn Aegon app
U doet dit als u bent ingelogd via de optie 'Gegevens'. U kunt hier ook andere persoonsgegevens bekijken en wijzigen, bijvoorbeeld uw adres of gebruikersnaam.  

Als u uw e-mailadres zelf toevoegt of wijzigt in deze beveiligde omgeving weten wij zeker dat de juiste persoon dit doet
U ontvangt van ons hiervoor ook een sms met een controlecode.* Uw e-mailadres wordt zo 'geverifieerd. Hierdoor kan dit e-mailadres in de toekomst gebruikt worden ter controle voor het doorgeven van wijzigingen en gegevens. Zo voorkomt u misbruik van uw gegevens en uw Mijn Aegon-account. 
 
Heeft u nog geen Mijn Aegon-account?
Maak dan eenvoudig via iDIN in vijf minuten een account aan met onze pagina: Maak een Mijn Aegon account aan.

*Heeft uw telefoonnummer geen groen vinkje? Dan verifieert u eerst uw telefoonnummer met een code die u per brief ontvangt.
Je wijzigt je telefoonnummer in Mijn Aegon
Dit doe je bij Mijn gegevens.

Nog geen account? Maak deze dan nu aan: Account aanmaken.

Een Mijn Aegon account maak je in een paar stappen
Zo kun je 24/7 online je zaken regelen en gegevens wijzigen: Maak een Mijn Aegon account.

Lukt het niet meteen? Dat is niet de bedoeling.
Op de pagina staat een aantal tips om je op weg te helpen. Of er is helaas een storing. Die lossen we dan zo snel mogelijk op, zodat je het later nog een keer kan proberen.

 
Usabilla Feedback