Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Veelgebruikte formulieren

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u eenvoudig aan
Door een account aan te maken voor Mijn Aegon krijgt u eenvoudig inzicht in uw Aegon-producten. 

  • U maakt hier een account aan  
  • U identificeert zich snel en veilig via iDIN of u ontvangt een activatiecode per brief
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren 

Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Uw adresgegevens wijzigt u via Mijn Aegon
U kiest voor de optie ‘Wijzigen’ bij 'Adresgegevens' in 'Mijn Aegon'. Heeft u nog geen account voor Mijn Aegon? Maak dan een account aan via de pagina 'Account aanmaken'. Dit account maakt u aan op het bij Aegon bekende adres. 

U kunt uw adres wijzigen door dit online aan ons door te geven 
Ga hiervoor naar onze pagina ‘Regel uw verhuizing’. Dit geldt voor een verhuizing binnen Nederland, maar ook voor een verhuizing naar of in het buitenland. Zijn uw partner en kinderen ook klant bij Aegon en verhuizen zij mee? Dan kunt u dit ook doorgeven.

Heeft u een verzekering voor uw inboedel of woonhuis via Aegon?
Dan geeft u de wijziging ook door voor uw verzekering. Dit doet u met ons webformulier 'Verzekering meeverhuizen'.

Hoe u uw e-mailadres wijzigt vindt u in de Veelgestelde vraag 'Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?'.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Inloggen in de Mijn Aegon app lukt niet, wat nu?
De foutmelding APP-STU-EPT komt voor als er een nieuwe versie van de app beschikbaar is​
De foutmelding verdwijnt als u de app ontkoppelt en daarna de laatste versie installeert en opnieuw koppelt.

De foutmelding APP-LGI-IR-VRF komt voor wanneer er een afwijkende tijd is op uw toestel
De tijd op uw toestel wijkt dan meer dan 10 minuten af  van de Nederlandse tijd of bij een andere tijdszone. Pas de tijd aan en de foutmelding verdwijnt en u kunt weer gebruik maken van de app. 

Overige foutmeldingen of problemen bij inloggen lost u vaak op door de app te herkoppelen
Dit kan het probleem verhelpen. Zie voor een stap voor stap toelichting de pagina Hulp bij (ont)koppelen van uw toestel

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat doe ik als ik geen jaaroverzicht heb ontvangen?
In het verzendschema op Aegon.nl ziet u wanneer uw jaaroverzicht beschikbaar is
Ook ziet u in dit verzendschema of u het jaaroverzicht van uw product via Mijn Aegon of per post ontvangt. 

Is uw jaaroverzicht beschikbaar in Mijn Aegon?
  • U vindt uw jaaroverzicht in Mijn Aegon via de optie 'Jaaroverzicht en mijn documenten'. Deze optie staat in het menu aan de linkerkant. U kunt het jaaroverzicht opslaan of printen. 
  • In de Mijn Aegon app vindt u uw jaaroverzicht via het blauwe menu links onder in het scherm. U kiest daar voor de optie 'Mijn documenten'. U kunt het jaaroverzicht verzenden.

Heeft u nog geen account voor Mijn Aegon?
Maak dan een account aan via ‘Account aanmaken.

Verwacht u volgens het verzendschema wel een jaaroverzicht maar staat deze niet in Mijn Aegon of heeft u deze niet per post ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice. Heeft u een Arbeidsongeschiktheids-, een Woonlasten- of een Ongevallenverzekering? Dan belt u naar 088 344 0053.

Meer informatie over het jaaroverzicht vindt u op onze pagina Jaaroverzicht 2017. Alle veelgestelde vragen over het jaaroverzicht vindt u op de pagina Veelgestelde vragen over uw jaaroverzicht.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.