Wat doe ik als het aanmaken van Mijn Aegon niet lukt?

Het is vervelend als je niet verder komt met het aanmaken van een Mijn Aegon account
Deze tips kunnen je op weg helpen:

Ben je zelf de verzekeringnemer of rekeninghouder? 
Als je de bijvoorbeeld de partner van de verzekernemer bent, is het nu nog niet mogelijk om een account aan te maken. Ook als je nabestaanden- of wezenpensioen ontvangt, is een eigen account niet mogelijk. 

Heb je nét een nieuw product afgesloten?
Houd er rekening mee dat je dan na twee tot vier dagen een account kunt aanmaken. Dan is je product zichtbaar. 

Krijg je een foutmelding bij identificatie via iDIN? 
  • Kun je je bank niet selecteren? Kies dan voor de optie activatiecode per post.
  • Komen je gegevens van je bank en die van ons niet overeen? Kies dan ook voor de optie activatiecode per post.
  • Krijgt je een foutmelding bij het invoeren van een gezamenlijke rekening? Dat kan. Dit los je op door je eigen persoonlijke inloggegevens te selecteren en niet per ongeluk die van je partner.

Ben je verhuisd en hebben wij nog niet je huidige adres?
Geef dan eerst je huidige adres aan ons door. Neem contact op met onze Klantenservice.