Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Wat doe ik als het aanmaken van Mijn Aegon niet lukt?

U kunt een account aanmaken als u zelf klant bent zoals verzekeringnemer of rekeninghouder
Als bijvoorbeeld partner van de verzekernemer, is het nu nog niet mogelijk om een account aan te maken. Ook als u nabestaanden- of wezenpensioen ontvangt, is een eigen account niet mogelijk. 

Nieuw product afgesloten?
Houd er rekening mee dat een nieuwe polis na twee tot vier dagen zichtbaar is in uw account.

U kunt u online identificeren via uw bank met iDIN
Met iDIN bevestigt u ons eenmalig uw gegevens.

  • Kunt u uw bank niet selecteren? Kies dan voor identificatie per brief.
  • Komen uw gegevens van uw bank en die van ons niet overeen? Kies dan ook voor identificatie per brief.
  • Krijgt u een foutmelding bij het invoeren van een gezamenlijke rekening? Dat kan. Dit lost u op door uw eigen persoonlijke inloggegevens te selecteren en niet per ongeluk die van uw partner selecteert.


Bent u verhuisd en hebben wij nog niet uw huidige adres?
Geef dan eerst uw huidige adres aan ons door. Dit kan snel via chat: Klantenservice
U kunt daarna na 48 uur uw account aanmaken.