Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Status van je schade

Status van je schade
Particulier Verzekeren Schade, wat nu? Status van je schademelding

Een schade is altijd vervelend en je wilt natuurlijk graag snel weten waar je aan toe bent. Na een schademelding doen we er alles aan om je te helpen. Ben je benieuwd naar de status van je schade?

Volg de status in Mijn Aegon

  • Log in op Mijn Aegon
  • Klik op de verzekering waar je je schade hebt gemeld
  • Kies in het menu voor ‘Schades’
  • Klik op het schadenummer
  • Bij ‘status’ zie je hoever wij zijn met jouw schademelding

Status opvragen via chat

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om uw vragen te beantwoorden. Je kunt wel 24/7 chatten met onze virtuele assistent.

Wat gebeurt er na een schademelding?

Bekijk hieronder de fases die je schade doorloopt.

Fase 1: wij nemen je schade in behandeling
Fase 2: je schade is beoordeeld
Fase 3: je schade is gesloten
nog geen mijn aegon

Nog geen Mijn Aegon account?

Maak eenvoudig en snel jouw persoonlijke, beveiligde online omgeving aan. Zo heb je altijd en overal inzicht in jouw Aegon producten.

Maak een account aan