Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Particulier Verzekeren Schade, wat nu? Status van je schademelding

Een schade is altijd vervelend en je wilt natuurlijk weten waar je aan toe bent. Na het indienen van een schademelding doen wij er alles aan om je zo goed en snel mogelijk te helpen.

Ben je benieuwd naar de status van jouw ingediende schade? In Mijn Aegon vind je informatie over jouw lopende schadeclaim. Je kan de status ook opvragen via chat.

Status volgen in Mijn Aegon

  • Log in op Mijn Aegon
  • Klik op de verzekering waar je je schade hebt gemeld
  • Kies in het menu voor ‘Schades’
  • Klik op het schadenummer
  • Bij ‘status’ zie je hoever wij zijn met jouw schademelding

Status opvragen via chat

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om uw vragen te beantwoorden. Je kunt wel 24/7 chatten met onze virtuele assistent.

Wat gebeurt er na een schademelding?

Bekijk hieronder de 3 stappen nadat je bij ons een schade hebt gemeld.

Stap 1: wij nemen je schade in behandeling
Stap 2: je schade is beoordeeld
Stap 3: je schade is gesloten
nog geen mijn aegon

Nog geen Mijn Aegon account?

Maak eenvoudig en snel jouw persoonlijke, beveiligde online omgeving aan. Zo heb je altijd en overal inzicht in jouw Aegon producten.

Maak een account aan