Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Status van uw schademelding

Drukte aan de telefoon

Door het slechte weer van de vorige week is het drukker aan de telefoon dan gebruikelijk. Wij vragen om uw begrip hiervoor. U kunt ons ook via WhatsApp of Chat bereiken. Via deze kanalen reageren wij doorgaans sneller.

Als u een schade heeft gemeld, wilt u graag weten waar u aan toe bent. In Mijn Aegon kunt u de status van uw schade volgen. U kunt dit als volgt bekijken:

  • Log in op Mijn Aegon;
  • Klik op de verzekering waarop u uw schade heeft gemeld;
  • Klik in het menu op ‘Schades’;
  • Klik op het schadenummer waar u de status van wilt weten;
  • Bij ‘status’ ziet u hoever wij zijn met uw schademelding. Hieronder staat uitgelegd wat de status inhoudt.

Log in en bekijk de status

Heeft u nog geen inloggegevens voor Mijn Aegon? Maak dan in 5 minuten een account aan.

Wat gebeurt er na een schademelding?

Een schade is altijd vervelend. Na een schademelding doen we er alles aan om u te helpen. Uw schademelding doorloopt drie fases:
Fase 1: wij nemen uw schade in behandeling
Fase 2: uw schade is beoordeeld
Fase 3: uw schade is gesloten