Overslaan en naar de inhoud gaan
Weten wat Aegon met uw informatie doet? Bekijk ons nieuwe Privacy Statement.
Ok

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Mijn Aegon

Mijn Aegon

Met Mijn Aegon heeft u 24/7 inzicht in al uw Aegon-producten en regelt u uw geldzaken makkelijk, veilig en snel via internet. In Mijn Aegon kunt u onder andere:

  • Uw persoonsgegevens wijzigen.
  • Uw producten bekijken en aanpassen.
  • De bijbehorende documenten van uw producten inzien.
  • Uw saldo en bij- en afschrijvingen bekijken.
  • Een schade melden.
  • Een extra aflossing op uw hypotheek doen.
  • De rentevaste periode van uw hypotheek verlengen.

Hoe maak ik een account aan?

Om Mijn Aegon te kunnen gebruiken, moet u een account aanmaken. Dit kan op twee manieren:

  • U identificeert zich via iDIN
  • U identificeert zich via een activatiecode per brief

U identificeert zich via iDIN

iDIN is door banken ontwikkeld om het gebruik van online diensten gemakkelijker te maken. Met iDIN logt u veilig en snel in bij verschillende bedrijven en instanties. Hierbij staat uw veiligheid en privacy voorop. 

  • U logt eenmalig via iDIN in bij uw bank.
  • U identificeert zich snel en veilig via iDIN.
  • U bevestigt eenmalig uw naam, adres, geslacht en geboortedatum aan ons.
  • Aegon krijgt geen inzage in uw bankgegevens en transacties.
  • U heeft binnen 5 minuten een Mijn Aegon account.

Een account aanmaken via iDIN

U ontvangt een activatiecode per brief

Het is mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken zonder iDIN. We sturen u dan per post een activatiecode toe. Zodra u de code ontvangt, kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.

  • Als iDIN niet voor u werkt.
  • Als u geen deelnemende Nederlandse bank heeft.
  • U ontvangt de brief met de activatiecode binnen 3 werkdagen op uw adres.

Een account aanmaken per brief

Let op bij een en/of account

Wilt u zich via iDIN identificeren met een gezamenlijke rekening? Gebruik dan uw eigen inloggegevens voor deze rekening. Krijgt u een foutmelding? Dan gebruikt u mogelijk de inloggegevens van uw partner. De persoonsgegevens die u invoert, stemmen dan niet overeen met de persoonsgegevens van de bank. U kunt u dan per brief identificeren.

Veiligheid

Er wordt steeds vaker financiële of persoonlijke zaken digitaal geregeld. Harstikke handig, maar internetcriminelen bedenken steeds slimmere methodes om via het internet achter uw persoonlijke gegevens te komen. Daarom ontwikkelen wij al onze producten en diensten met een scherp oog voor veiligheid en privacy. Wilt u weten wat u zelf kunt doen en waarop u kunt letten?

Lees meer over veilig online zaken doen

Voorwaarden

Voor het gebruik van Mijn Aegon gelden een aantal voorwaarden.