Aegon Nederland en a.s.r. gaan samen verder

De eerste stappen in de verhuizing zijn gezet
We houden je op de hoogte
Heb je nog geen informatie ontvangen over de verhuizing van jouw product? Dan verandert er voor jou nog niks. Wanneer jouw product aan de beurt is, ontvang je van ons een brief of e-mail. Hieronder bij 'Verhuisberichten' vind je meer informatie over producten die binnenkort verhuizen of al verhuisd zijn naar a.s.r.
Heb je een vraag?
Neem dan contact op met je adviseur of met onze klantenservice via onderstaande contactmogelijkheden. Je krijgt de service zoals je van ons gewend bent. Ook de digitale ondersteuning met bijvoorbeeld Mijn Aegon blijft nu gelijk voor producten die nog niet zijn verhuisd.
Chat
- Iedere werkdag van 08:30 tot 17:30 chatten met een medewerker. Reactie binnen 1 minuut.
Let op, heb je een hypotheek? Is je hypotheek verhuisd naar MijnHypotheek van Aegon? Log dan daar in en chat via MijnHypotheek met ons. Nog geen hypotheek-verhuisbrief ontvangen? Chat dan via deze button.
Onze medewerkers staan voor je klaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30
Ons telefoonnummer is 088 344 12 34
Goed om te weten: We kunnen je alleen helpen als je zelf klant bij ons bent. Bel je bijvoorbeeld namens je partner of iemand anders, dan mogen we geen informatie doorgeven.
Hypotheek?
Heb je een brief gekregen waarin staat dat je hypotheek is verhuisd? Dan vind je jouw hypotheekgegevens, nieuw leningnummer en je adviseur in MijnHypotheek.
Schade melden?
Alle schadeverzekeringen van Aegon vallen onder a.s.r. Voor het melden van een schade kun je bij a.s.r. terecht. Zie ook: asr.nl/hallo-klant-van-aegon.
Verhuisberichten
Onze hypotheken verhuizen
In juni 2025 verhuist een groot gedeelte van onze hypotheken naar een ander administratiesysteem. Niet alle hypotheken verhuizen op hetzelfde moment: je krijgt een brief wanneer jouw hypotheek verhuist. In die brief vertellen we wat deze verhuizing precies voor jou betekent.
Vragen over jouw hypotheek?
Ons verhuisteam staat klaar om je hypotheek netjes over te zetten. Op www.aegon.nl/particulier/hypotheek/verhuizing-hypotheek lees je meer en vind je het antwoord op veelgestelde vragen.
Onze levensverzekeringen verhuizen in de loop van 2025
De eerste levensverzekeringen van Aegon verhuizen in de loop van 2025 naar het systeem waarin a.s.r. haar levensverzekeringen administreert.
Ons verhuisteam doet er alles aan om de verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen, zodat je je snel thuis voelt. Als jouw levensverzekering is verhuisd, ontvang je een brief waarin we je vertellen wat de verhuizing voor jou betekent. Heb je meerdere levensverzekeringen bij Aegon? Niet alle verzekeringen verhuizen op hetzelfde moment. Je krijgt daarom per verzekering een apart verhuisbericht.
Vragen over jouw levensverzekering?
Op www.asr.nl/welkom-levensverzekering vind je meer informatie over de verhuizing en het antwoord op veelgestelde vragen.
Onze schadeverzekeringen zijn per 21 september 2024 verhuisd
Alle schadeverzekeringen van Aegon onder a.s.r. Dit betekent dat je voortaan voor het aanvragen, wijzigen of beëindigen van je verzekering bij a.s.r. terecht kunt. Schade melden? Ook dit kan voortaan bij a.s.r. Zij helpen je graag verder.
Vragen over jouw schadeverzekering?
Op asr.nl/hallo-klant-van-aegon lees je wat dit betekent voor jouw Aegon-schadeverzekering en waar je terechtkunt met vragen.

Samen met a.s.r.
Aegon Nederland maakt vanaf 4 juli 2023 onderdeel uit van a.s.r. Dit betekent dat onze Nederlandse verzekeringsactiviteiten (Leven, Pensioenen en Schade), hypotheken, de distributie- en dienstenbedrijven en de bankactiviteiten van Aegon Nederland samengaan met die van a.s.r.