Image
Aegon Nederland en a.s.r. gaan samen verder

Aegon Nederland en a.s.r. gaan samen verder

Dat is een grote stap. Voor klanten en financieel adviseurs verandert er nu nog niets. En gaat er iets veranderen? Dan hoor je dat natuurlijk op tijd van ons.

Onze service

Je kunt op ons blijven rekenen. Onze dienstverlening verandert nu niet. Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur gemakkelijk een chat of bel ons. Je krijgt de service zoals je van ons gewend bent. Ook de digitale ondersteuning met bijvoorbeeld Mijn Aegon blijft nu gelijk.

Is je eigen situatie veranderd?

Dat is natuurlijk goed mogelijk. Samen met jouw financieel adviseur kun je bepalen of je huidige product(en) nog aansluit(en) bij jouw wensen.

 

Veelgestelde vragen

Ja. Is jouw Aegon-product nu inzichtelijk in Mijn Aegon? Dan blijft dat nu zo. Op het moment dat we producten gaan omzetten, komen hierin veranderingen. Natuurlijk vertellen we jou meer zodra daarover meer bekend is.
De klantenservice van Aegon blijft jouw contactpersoon. Je stelt je vraag eenvoudig via onze chat. Liever bellen? Dat mag ook. We hebben twee klantenservices: particulier of zakelijk. Neem gerust contact op.
Nee, jouw product en de voorwaarden veranderen nu niet. Dus je premie en of rente blijven nu gelijk. Ook je adviseur blijft dezelfde als nu. In Mijn Aegon zie je die contactgegevens.
Dat kunnen we nu nog niet precies zeggen. We gaan dit per product bekijken. En verandert er iets voor jou? Dan hoor je dat natuurlijk op tijd.
Usabilla Feedback