Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Aegon en de digitale wereld

Man en vrouw kijken op tablet
Particulier Klantenservice Aegon en de digitale wereld

Aegon helpt jou goed voorbereid te zijn op je financiën, nu én in de toekomst. Of er nu een kleintje op komst is of je een nieuwe woning koopt. Een nieuwe baan krijgt of bijna klaar bent om met pensioen te gaan. Wij zijn er voor jou.

Je financiën en verzekeringen regelen in een digitale wereld

Je raakt steeds meer gewend aan een digitale wereld. Denk maar aan hoe je tv kijkt, je belastingaangifte doet of het saldo van je bankrekening bekijkt. We begrijpen dat je inzicht wilt hebben in je producten en zelf je geldzaken wilt regelen. Waar en wanneer jij wilt.

Daarom zetten we onze kennis en tools in om je inzichten te bieden die je ondersteunen bij het maken van financiële keuzes. Zo heb je zelf grip op je financiën maar wel met de hulp van financiële experts.

Is online zaken doen wel veilig?

Wij ontwikkelen onze producten en diensten met een scherp oog voor veiligheid en privacy. Zo ook onze digitale omgeving. We maken gebruik van diverse veiligheidsmaatregelen. Van jou vragen we dat je zorgvuldig omgaat met je inloggegevens van je Mijn Aegon account.

Wat kun je zelf doen?

Daarnaast hebben we een overzicht gemaakt met informatie over hoe je veilig online je geldzaken regelt en waarop je kunt letten.

Aegon wordt steeds meer digitaal

  • Altijd en overal inzicht in je persoonlijke gegevens en producten.
  • Overzicht van documenten.
  • Downloaden van documenten.
  • Uploaden van ontbrekende documenten.
  • Zelf wijzigen van je gegevens en producten.
  • In een beveiligde omgeving.

Onze digitale diensten gebruiken

Steeds meer van onze diensten vinden online plaats, via Mijn Aegon en de Mijn Aegon app. Zo kun jij zelf, 24/7, je financiële zaken regelen. Waar en wanneer jij dat wilt. En weet je even niet hoe? Dan helpt onze Virtuele Assistent je.

Om van de digitale diensten gebruik te kunnen maken heb je het volgende nodig:

  • een internetverbinding
  • een Mijn Aegon account
  • een smartphone, tablet of computer
Man kijkt op laptop aan keukentafel

Mijn Aegon

Je hebt hier altijd en overal inzicht in je gegevens en producten. Denk bijvoorbeeld aan je hypotheek, je verzekeringen, je pensioen. Ook kun je zelf wijzigingen doorvoeren. Voor sommige wijzigingen plannen we eerst een adviesgesprek in zodat we samen goed kijken naar je persoonlijke situatie en wensen.

Man gebruikt app op mobiele telefoon

Mijn Aegon app

We hebben ook een app. Daarmee regel je je geldzaken gemakkelijk op je mobiele telefoon (smartphone) en tablet. Waar en wanneer je maar wilt. Je kunt de Mijn Aegon app gebruiken nadat je een Mijn Aegon account hebt aangemaakt.

 

Man achter tablet op de bank

Het verschil tussen Mijn Aegon en onze app?

In Mijn Aegon kun je meer regelen dan met onze app. Het voordeel van onze app is dat je ook onderweg een aantal zaken kunt regelen. Zoals een declaratie op je bouwdepot terwijl je bij de leverancier staat. Of direct een schade melden als je op pad bent met de auto.

Aegon probeert zo duurzaam mogelijk te zijn

Door minder post te versturen, dragen we ook een steentje bij aan het milieu. Soms moeten we je een brief sturen. Ook daarbij houden we rekening met het milieu. Zo is het venster van de envelop gemaakt van een type folie dat er voor zorgt dat de hele envelop bij het oud papier mag. Daarnaast compenseren we de CO2-uitstoot van de bezorging.

Privacy

We verwerken je gegevens om je bijvoorbeeld goed te kunnen adviseren over onze producten, je aanvraag te beoordelen of een schade af te handelen. We doen dit uiterst zorgvuldig. In ons privacy statement lees je hoe we je gegevens verwerken en beschermen.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Ze helpen je graag verder!