Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Een betalingsachterstand? U staat er niet alleen voor

Hulp bij betalingsproblemen

Een betalingsachterstand of schulden: het kan iedereen overkomen. Bijvoorbeeld door werkloosheid, echtscheiding of dubbele woonlasten. De rekeningen kunnen zich in deze situaties snel opstapelen. En voor u het weet, heeft u een achterstand. Veel mensen praten daar liever niet over. Dat begrijpen wij natuurlijk. Toch is het belangrijk om op tijd hulp te zoeken. Hoe moeilijk dat ook is. U hoeft uw betaalachterstand niet alleen op te lossen. Wij staan voor u klaar en helpen u graag.

 

Durf om hulp te vragen

Heeft u betalingsproblemen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij begrijpen dat dit niet gemakkelijk is. Maar hoe eerder u hulp vraagt, hoe beter wij u kunnen helpen. Aarzel dus niet en vraag ons om hulp. U kunt ons bellen op telefoonnummer 058 244 6839 op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. U kunt ons natuurlijk ook mailen via betaalafspraak@aegon.nl.

Wat is onze werkwijze?

Hoe wij u helpen, hangt van uw situatie af. We kunnen bijvoorbeeld een betalingsregeling treffen. Of u handvatten geven om uw financiële situatie weer op orde te krijgen. Wij denken graag met u mee. Maar wij kunnen u alleen helpen als u open bent over uw situatie. En ons alle benodigde informatie geeft. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing. 

Wij houden ons aan de regels van ons Ethisch Manifest

Wilt u meer weten over hoe Aegon omgaat met klanten met geldproblemen? Lees dan ons Ethisch Manifest. Dit is zijn tien regels om klanten met betalingsachterstanden te helpen. En om te voorkomen dat er nieuwe financiële problemen ontstaan. Dit manifest heeft Aegon samen met verschillende andere bedrijven opgericht. Zoals andere verzekeraars, energiebedrijven, incassobureaus, telecombedrijven, deurwaarders en woningcorporaties.

Voor elke situatie een passende oplossing

Wat is de oorzaak van uw betalingsachterstand? Kies hieronder welke situatie op u van toepassing is. U leest dan wat u zelf kunt doen. En hoe wij u kunnen helpen.

 

Ik heb betalingsproblemen
Ik ben het overzicht over mijn financiële situatie kwijt
Ik heb minder inkomsten
Mijn partner en ik gaan uit elkaar
Ik heb een restschuld
Ik heb dubbele woonlasten

 

 

Ik heb betalingsproblemen

Er kunnen in uw leven dingen gebeuren, waardoor een betaalachterstand ontstaat. Is dat bij u ook het geval? En lukt het u niet om deze achterstand in één keer terug te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij proberen dan samen met u voor een goede oplossing te zorgen. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 058 244 6839, of per mail via betaalafspraak@aegon.nl

Voor elke situatie een passende oplossing

Welke oplossing voor u geschikt is, hangt af van uw persoonlijke situatie. Er zijn verschillende mogelijkheden: 

  • Inzicht in uw financiële situatie met het budgetformulier: Met ons budgetformulier brengt u uw inkomsten en uitgaven in kaart. Daardoor krijgt u meer inzicht in uw financiële situatie. Om in aanmerking te komen voor een betalingsregeling, moet u het budgetformulier invullen. Want dan kunnen wij u beter helpen. 
  • Met een betalingsregeling betaalt u gespreid: U kunt uw betalingsachterstand gespreid terugbetalen met een betalingsregeling.  Zo hoeft u niet alles in één keer terug te betalen. 
  • Schuldhulpverlening bij eigen woningbezitters: Heeft u een eigen woning met hypotheek? En wilt u zich aanmelden voor schuldhulpverlening?  

     

    Ook dan kunnen wij u helpen. Speciaal voor eigen woningbezitters met betalingsproblemen is er Schakel!. Dit is een  samenwerkingsverband Schakel! Samenwerking tussen schuldhulporganisaties en Aegontussen Aegon en schuldhulporganisaties die zijn aangesloten bij de NVVK. De NVVK is de brancheorganisatie voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren. Door deze samenwerking krijgen wij een beter beeld van uw persoonlijke financiële situatie. Daardoor kunnen wij u sneller en beter helpen. Op www.nvvk.eu vindt u de schuldhulpverleners die samenwerken met Aegon. Daar kunt u zich aanmelden voor schuldhulpverlening als u een eigen koophuis heeft.

 

Ik ben het overzicht over mijn financiële situatie kwijt

Weet u hoeveel geld er binnenkomt? En vooral: wat u uitgeeft? Een goed overzicht in uw financiën is soms heel lastig. En door allerlei omstandigheden kunt u de grip op uw geldzaken kwijtraken. U kunt het dan allemaal niet meer overzien. En voor u het weet, heeft u een betalingsachterstand. Een hele vervelende situatie. Hulp vragen bij geldproblemen is voor veel mensen niet eenvoudig. Dat snappen wij heel goed. Maar wij helpen u graag. Bijvoorbeeld met ons budgetformulier, of een budgetcoach. U kunt ons bellen op telefoonnummer 058 244 6839 op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. U kunt ons natuurlijk ook mailen via betaalafspraak@aegon.nl.

Tips om betalingsproblemen te voorkomen

  • Gebruik een huishoudboekje: Schrijf al uw inkomsten en uitgaven op in een huishoudboekje. Zo krijgt u overzicht in uw financiële situatie. U kunt op deze manier eenvoudig zien waar u kunt besparen. U kunt daarvoor een schriftje gebruiken. Of een bestand op uw computer in Word of Excel. Of gebruik ons budgetformulier.
  • Gebruik automatische incasso’s: Als het mogelijk is, laat uw rekeningen dan automatisch afschrijven. Zo weet u zeker dat u niets vergeet te betalen.
  • Spaar elke maand automatisch een bedrag: U kunt elke maand automatisch een bedrag op uw spaarrekening zetten. Dat hoeft niet veel te zijn. Alle kleine beetjes helpen. Zo spaart u langzaam maar zeker voor een buffer. Op de website van het Nibud berekent u hoe groot uw buffer minimaal moet zijn.
  • Soms kan een budgetcoach u verder helpen: Vindt u het moeilijk om uw financiële situatie in kaart te brengen? Een budgetcoach kan u helpen. Samen maakt u een financieel plan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

 

Ik heb minder inkomsten

Door allerlei omstandigheden kunt u (tijdelijk) minder inkomsten hebben. Misschien bent u werkloos, of arbeidsongeschikt. Of heeft u een nieuwe baan, met een lager salaris. Het is lastiger om rond te komen met minder inkomsten. Verwacht u betalingsproblemen? Neem dan op tijd contact met ons op. Wij helpen u graag. U kunt ons bellen op telefoonnummer 058 244 6839 op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. U kunt ons natuurlijk ook mailen.

De hypotheek blijven betalen, ook met minder inkomsten

Wat de oorzaak ook is, minder inkomen kan zorgen voor grote financiële problemen. Vooral als u een koophuis heeft. De hypotheeklast kan dan zwaar op uw maandelijkse budget drukken. 

  • Heeft u een hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie (NHG)? De NHG kan hulp bieden bij inkomensdaling. En u zo helpen om financieel lastige periodes te overbruggen. Hoe dat werkt, leest u op de website van de NHG.
  • Heeft u geen hypotheek met NHG? Als u minder inkomsten heeft, maar geen NHG, neem dan snel contact met ons op. Samen zoeken we naar een goede oplossing. Zo voorkomen we financiële problemen.

Tips bij minder inkomen

  • Hou een kasboek bij: Moet u extra op uw geld letten, doordat u minder inkomsten heeft? Een kasboek kan dan helpen om het overzicht te bewaren. Al uw inkomsten en uitgaven zet u op een rijtje. Zo ziet u gemakkelijk waar u nog kunt besparen. Ons budgetformulier kan u ook hierbij helpen.
  • Informeer de Belastingdienst: Als u minder inkomen heeft, kunt u misschien in aanmerking komen voor toeslagen. Huurtoeslag of zorgtoeslag bijvoorbeeld. Gaat uw inkomen weer omhoog? Vergeet u dat dan niet door te geven aan de Belastingdienst. Zo voorkomt u dat u teveel geld ontvangt. En dat u dat later moet terugbetalen. Meer informatie vindt u op de website van de Belastingdienst.
  • Schakel een jobcoach in: Bent u werkloos? Een jobcoach kan u ondersteunen in uw zoektocht naar een nieuwe baan.

 

Mijn partner en ik gaan uit elkaar

Een relatie verbreken is een ingrijpende beslissing. Als u samenwoont met uw partner, moet u veel praktische zaken regelen. En het wordt allemaal nóg ingewikkelder als u samen een koophuis heeft. Kan één van u beiden de hypotheek alleen betalen? Of moet u uw woning verkopen? 

Heeft u een hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie (NHG)?

Als u een hypotheek met NHG heeft, kan een van beiden misschien tóch in het huis blijven wonen. En als u uw huis moet verkopen, kan een NHG voor kwijtschelding van de restschuld zorgen. Lees meer op de website van de NHG

Heeft u geen hypotheek met NHG?

Als u geen NHG heeft, kunt u bij ons terecht. Samen zoeken wij naar de beste oplossing voor u. We zullen eerst bekijken of een van u beiden in het huis kan blijven wonen. Zo niet, dan overleggen we samen over de beste manier om uw huis te verkopen. Neem daarom op tijd contact met ons op. Nog voordat u uw woning in de verkoop zet. 

Wilt u de hypotheek op één naam zetten?

Kan een van u beiden de hypotheek alleen betalen? Dan kunt u de hypotheek op één naam laten zetten. Om dit te regelen, neemt u contact met ons op.

Verwacht u bij verkoop een restschuld?

Is de verwachte verkoopopbrengst lager dan de hoogte van uw hypotheek? Dan ontstaat een restschuld. Aarzel dan niet en neem contact met ons op. Wij staan voor u klaar. Samen met u zoeken we naar een oplossing.

Contact

U kunt ons bellen op telefoonnummer 058 244 6650 op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur.  U kunt ons natuurlijk ook mailen.

 

Ik heb een restschuld

Wat is een restschuld?

De huizenprijzen zijn de afgelopen jaren flink gedaald. Levert de verkoop van uw huis niet voldoende op om uw hypotheek af te lossen? Dan heeft u een restschuld. 

Gaat u uw huis verkopen? 

Uw makelaar kan u vertellen hoeveel u overhoudt aan de verkoop van uw huis. Zo weet u of u een restschuld overhoudt aan de verkoop. En hoe hoog die restschuld ongeveer zal zijn. Dreigt er een restschuld te ontstaan? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag. Samen zoeken we naar de beste oplossing voor u. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 058 244 3362, of per mail via bijzonderbeheer@aegon.nl

Hoe betaalt u een restschuld?

Er zijn verschillende manieren om een restschuld te betalen:

  • Met eigen geld: als u genoeg spaargeld heeft, kunt u de restschuld misschien zelf opvangen. U kunt de restschuld ook betalen uit een lopende verzekering of spaarrekening die is verbonden aan uw hypotheek. Bijvoorbeeld een spaar- of beleggingsverzekering. 
  • Met geleend geld: u kunt een lening afsluiten om uw restschuld te betalen. Bijvoorbeeld met een doorlopend krediet. De rentes van dit soort leningen kunnen erg verschillen. Laat u goed informeren door uw bank of tussenpersoon, voor u een lening aangaat.
  • Door uw restschuld mee te financieren met uw nieuwe huis: Of dit kan, hangt van de volgende zaken af:
    • De hoogte van uw inkomen;
    • De waarde van uw woning;
    • De voorwaarden van de hypotheekverstrekker.

Rente en kosten over uw restschuld zijn fiscaal aftrekbaar

Heeft u rente en kosten betaald over uw restschuld? Dan zijn deze fiscaal aftrekbaar. Dit geldt tot maximaal tien jaar na de verkoopdatum van uw woning. Meer informatie hierover leest u op de website van de Belastingdienst

Ik heb dubbele woonlasten

Heeft u een nieuw huis gekocht, maar lukt het niet om uw oude huis te verkopen? Dan heeft u dubbele woonlasten. Die kunnen flink op uw budget drukken. Overbruggingsverhuur kan dan een oplossing zijn. Het huis dat u wilt verkopen, verhuurt u dan tijdelijk. Zo worden uw dubbele woonlasten (gedeeltelijk) vergoed. En ondertussen blijft uw woning gewoon te koop staan. U heeft wel toestemming nodig van uw hypotheekverstrekker, voor u uw koophuis verhuurt.

Aegon werkt samen met overbruggingsverhuur.nl 

Overbruggingsverhuur.nl is een onafhankelijke organisatie, die tegen betaling de tijdelijke verhuur van uw woning kan regelen. Want daar komt nog best veel bij kijken. Zo heeft u een vergunning van de gemeente nodig. Ook moet er een huurder worden gevonden. En er moet een huurcontract worden opgesteld. Dit regelt overbruggingsverhuur.nl allemaal. 

Wilt u uw te koop staande huis verhuren? 

Neem dan contact met ons op. U kunt ons bellen op telefoonnummer 058 244 6650 op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. U kunt ons natuurlijk ook mailen. Meer informatie over het tijdelijk verhuren van uw woning vindt u op de website van Overbruggingsverhuur.

Veelgestelde vragen over betalingsproblemen

Wat is het rekeningnummer van Aegon?

Het is belangrijk het juiste rekeningnummer te gebruiken
Als u het juiste nummer gebruikt, kunnen wij uw betaling snel verwerken. Vermeld bij uw betaling altijd een betalingskenmerk. Dit is uw polis,- hypotheek,- of contractnummer.

U kunt de volgende rekeningnummers gebruiken voor de betaling van uw inleg, premie of hypotheekrente:

  • Levensverzekering
    NL 89 ABNA 0.45.00.01.067 ABNA NL 2A
  • Schadeverzekering
    NL 56 ABNA 0.51.15.44.669 ABNA NL 2A
  • Hypotheekrente
    NL 96 ABNA 0.45.00.04.627 ABNA NL 2A
  • AEGON PPI B.V.
    NL 34 ABNA 0.41.17.98.413 ABNA NL 2A
  • AEGON Bank
    Stortingen doet u rechtstreeks op het rekeningnummer (IBAN) van uw eigen rekening bij Aegon Bank.

Twijfelt u welk rekeningnummer u moet gebruiken?
Neem dan contact met ons op. Ons telefoonnummer is (058) 244 68 63.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe wijzig ik het rekeningnummer waarmee ik mijn Aegon product betaal?

U wijzigt zelf uw rekeningnummer in Mijn Aegon voor uw levens- of schadeverzekering
U kiest in het blauwe menu links voor 'Mijn Gegevens'. De optie staat op de pagina 'Mijn Gegevens' bij het kopje 'Betaalgegevens'.

U kunt uw rekeningnummer ook wijzigen met het machtigingsformulier
Dit kan voor alle producten waarvoor een incasso mogelijk is. U downloadt hiervoor het machtigingsformulier van onze website. 
Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende formulier passen wij uw rekeningnummer aan. 

Het ingevulde machtigingsformulier stuurt u per e-mail of per post naar Aegon
U scant het ingevulde machtigingsformulier in en mailt het naar fsdeb@aegon.nl. Een goed leesbare foto e-mailen mag ook. Per post verzendt u het formulier naar:

Aegon Nederland N.V.
FS Financieel Beheer
Antwoordnummer 6500
8900 RA Leeuwarden

Het kan zijn dat er nog één termijn van uw oude rekening wordt geïncasseerd 
De eerstvolgende periode incasseren wij uw premie of inleg automatisch van het nieuwe incassonummer.


 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Krijg ik bericht over de hypotheekrente die ik moet betalen?

Krijg ik bericht over de hypotheekrente die ik moet betalen?
U ontvangt in ieder geval voor de eerste keer dat we de hypotheekrente bij u gaan afschrijven een notaspecificatie per post. De hypotheekrente bent u achteraf verschuldigd en incasseren we altijd op of rond de eerste van de maand. De notaspecificatie versturen we rond de 22e van de maand per post. In de specificatie kunt u zien welk bedrag we in totaal gaan afschrijven. Bestaat uw hypotheek uit meerdere leningdelen dan kunt ook zien welk bedrag we per deel in rekening brengen. De premie voor uw verzekering of inleg voor uw bankspaarrekening incasseren we apart en staat niet in de notaspecificatie.

Bij uw eerste notaspecificatie kan het voorkomen dat u eenmalig meer betaalt
In de eerste notaspecificatie brengen we de hypotheekrente in rekening die de verschuldigd is vanaf passeerdatum. Dit is meestal meer dan één maandtermijn.

Ontvang ik maandelijks een notaspecificatie?
Wanneer u een hypotheek heeft met een vaste rente ontvangt u alleen de eerste keer dat we de hypotheekrente gaan afschrijven een schriftelijke aankondiging. U ontvangt daarnaast een specificatie per post op het moment dat:
  • u een lineaire hypotheek heeft. 
  • er sprake is van een wijziging in het te betalen bedrag door een extra aflossing.
  • u een variabel rentetarief heeft dat wijzigt.
  • u een bouw- of rentedepot heeft.
De notaspecificatie wordt per post verzonden en is inzichtelijk in Mijn Aegon
Helaas kunnen wij dit niet per e-mail naar u sturen. Deze nota's worden automatisch door ons systeem uitgedraaid. Hier is nog geen koppeling met e-mail mogelijk. U kunt wel uw notaspecificatie bekijken in Mijn Aegon. Hier kunt u de specificaties terug vinden die ook per post zijn verstuurd.

Geen notaspecificatie meer ontvangen
Wanneer u het maandelijks overzicht niet meer wilt ontvangen dan kunnen wij dit voor u stopzetten. U kunt ons dit via e-mail of telefonisch laten weten. Bij een lineaire hypotheek kan de notaverzending niet worden stop gezet. De rente en aflossing veranderen maandelijks.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe kan ik via automatische incasso betalen?

U wijzigt zelf de betaalwijze via Mijn Aegon voor uw levensverzekering of schadeverzekering
In uw Mijn Aegon account kiest u in het blauwe menu links voor 'Mijn Gegevens'. De optie staat op de pagina 'Mijn Gegevens' bij het kopje 'Betaalgegevens'.

U kunt ook het formulier "Machtiging automatische incasso" gebruiken
Dit kan voor alle producten waarvoor een incasso mogelijk is. U print het formulier 'Machtiging automatische incasso' en vult deze in. Na ondertekening stuurt u deze per e-mail naar Aegon.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een brief te sturen
In uw brief noteert u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en woonplaats
  • Het polisnummer waarvoor u een automatische incasso wilt
  • Het rekeningnummer waar wij de betaling van kunnen afschrijven
  • Uw handtekening

U kunt uw brief inscannen en per e-mail verzenden of per post versturen naar:
Aegon N.V.
Postbus 23001
8900 MB Leeuwarden

Na ontvangst van het formulier of uw brief voeren wij de wijziging uit
De eerstvolgende periode incasseren wij uw premie of inleg dan automatisch van uw juiste rekeningnummer.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Ik heb een Aegon hypotheek en wil mijn woning verhuren. Is dat mogelijk?

Op het moment dat u door de aankoop van een nieuwe woning met dubbele woonlasten zit en uw oude woning staat in de verkoop, bieden wij in samenwerking met het bedrijf Overbruggingsverhuur de mogelijkheid om uw woning te verhuren. We hanteren hiervoor wel strikte voorwaarden.

Welke eisen stellen wij in ieder geval aan de te verhuren woning?
  • Na aankoop van een nieuwe woning moet de huidige koopwoning minimaal één jaar actief in de verkoop staan.
  • Nadat u bent gaan samenwonen in de koopwoning van uw partner moet de huidige koopwoning minimaal één jaar actief in de verkoop staan.
  • Er moet sprake zijn van twee koopwoningen en geen huurwoningen.
  • De woning moet actief en zichtbaar in de verkoop staan.
  • De woning moet toegankelijk zijn voor bezichtiging.
  • De vraagprijs voor de woning moet marktconform zijn.
U wilt uw woning verhuren. Hoe werkt dat?
  • Alle informatie vindt u terug op de website van Overbruggingsverhuur. U kunt hier een aanvraagformulier downloaden en deze opsturen naar Overbruggingsverhuur. We nemen geen rechtstreekse verzoeken voor het verhuren van de woning in behandeling en verwijzen u door naar Overbruggingsverhuur.
  • Overbruggingsverhuur.nl maakt in samenspraak met u de voorwaarden in de benodigde documenten (aanvraagformulier verhuur, vergunning gemeente Leegstandswet, huurovereenkomst, akte van verpanding van huurpenningen en toestemming NHG bij verlening verhuur) op en dient een verzoek bij ons in.
  • Na controle van de documenten besluiten we of we toestemming kunnen verlenen voor de verhuur van uw woning.
  • Wij brengen u geen kosten in rekening voor een verzoek tot verhuur van de woning (overbruggingsverhuur.nl doet dit wel).

We werken niet mee aan verhuur dat u:

  • de woning tijdelijk wilt verhuren (tijdens bijvoorbeeld een verblijf in het buitenland).
  • een kamer in de woning wilt verhuren.
  • een ander woning gaat huren.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Wat zijn de gevolgen als ik mijn huis met verlies verkoop?

Als u uw woning verkoopt hoopt u dat met winst te doen. Het is goed mogelijk dat u uw woning verkoopt voor een bedrag lager dan uw hypotheek. U hebt dan toestemming van Aegon nodig. Hieronder staat meer informatie over hoe dit gaat.

U hebt een hypotheek met NHG
Als u een lening heeft gesloten met Nationale Hypotheek Garantie dan kunt u mogelijk een beroep doen op deze garantie. De kans dat dit lukt, is het grootst als u uw volledige medewerking verleent aan de verkoop van de woning en de rente en premietermijnen blijft voldoen.

U hebt een hypotheek zonder NHG
Het tekort dat ontstaat bij de verkoop van de woning moet u uit eigen middelen te voldoen. U moet er voor te zorgen dat het tekort vóór de overdracht van uw woning op de rekening van de ingeschakelde notaris is bijgeschreven. Een eventuele restschuld dragen wij over aan een incassobureau. Houdt u er rekening mee dat het incassobureau kosten in rekening brengt. Het is dus altijd beter te zorgen voor aanvulling van het tekort.

Neem als dit zich voordoet contact op met Aegon. De afdeling Bijzonder Beheer Hypotheken is bereikbaar op telefoonnummer 058 244 3362.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

De hypotheekrente is niet afgeschreven. Wat nu?

Wij zullen uw hypotheekrente opnieuw incasseren
Hebben we de hypotheekrente niet van uw betaalrekening kunnen incasseren, dan proberen we na ongeveer twee weken nogmaals. Enkele dagen voor de nieuwe incasso kondigen we dit via een brief bij u aan. De eerste incasso van de hypotheekrente vindt altijd op of rond de eerste van de maand plaats.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag.

Chat met een medewerker

U kunt direct chatten met één van onze medewerkers.

Bel met een medewerker

Onze medewerkers helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.