Overslaan en naar de inhoud gaan
Weten wat Aegon met uw informatie doet? Bekijk ons nieuwe Privacy Statement.
Ok

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Een betalingsachterstand? U staat er niet alleen voor

Veelgestelde vragen

Hoe geef ik een wijziging van mijn rekeningnummer door?

U kunt de wijziging van uw rekeningnummer aan ons doorgeven
Wij passen uw (tegen)rekening aan. Zo blijft de betaling van bijvoorbeeld uw schadepremie, de premie van uw levensverzekering of uw hypotheekrente -of aflossing goed gaan. Ook als u een pensioenuitkering, lijfrente-uitkering of een ontslagvergoeding-uitkering heeft, zorgen we er voor dat deze uitkering op het juiste rekeningnummer wordt gestort. Of dat een opname van uw Aegon bankrekening op uw juiste tegenrekening komt. 

U leest hoe u uw wijziging doorgeeft op de pagina Rekeningnummer wijzigen

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u eenvoudig aan
Door een account aan te maken voor Mijn Aegon krijgt u eenvoudig inzicht in uw Aegon-producten. 

  • U maakt hier een account aan  
  • U identificeert zich snel en veilig via iDIN of u ontvangt een activatiecode per brief
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren 

Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Waarom krijg ik een herinnering voor mijn schade- of levensverzekering als ik op tijd betaal?
Het kan verschillende oorzaken hebben als u toch een herinnering ontvangt
  • De omschrijving van uw polisnummer ontbreekt of is niet volledig. Deze hebben wij nodig om uw betaling correct te verwerken. Wilt u weten of uw betaling alsnog verwerkt is? Bel dan met ons op telefoonnummer (058) 244 68 63.
  • Er stond nog een oude premie open. Uw betaling verrekenen wij met de oudste openstaande premie. Wilt u weten welke premie dat is? Bel dan met ons op telefoonnummer (058) 244 68 60.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.