Overslaan en naar de inhoud gaan
Weten wat Aegon met uw informatie doet? Bekijk ons nieuwe Privacy Statement.
Ok

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Hulp nodig bij FinSnap?

FinSnap biedt u binnen tien minuten inzicht in uw persoonlijke situatie nu, én wanneer u met pensioen gaat. Dit gebeurt op basis van de meest actuele financiële gegevens van uw huishouden. Zo ontdekt u wat uw mogelijkheden en welke aandachtspunten er zijn.

We laten u kennismaken en spelen met de mogelijkheden meer uit uw persoonlijke situatie te halen. Denk hierbij aan sparen, beleggen, uitgaven verminderen, eerder stoppen met werken of een oplossing voor een pensioengat. Met uw persoonlijk inzichtrapport kunt u goed voorbereid het gesprek aangaan met uw adviseur.

Niet gevonden wat u zoekt? Wij helpen u graag via chat

Heeft u een vraag over FinSnap en staat deze niet bij de onderstaande veelgestelde vragen? Stel uw vraag dan via chat aan één van onze medewerkers. Selecteer in de chat 'algemene vragen' als keuze voor het onderwerp.

We staan voor u klaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

Veelgestelde vragen

Welke gegevens verzamelt FinSnap?
Hoe verzamel ik mijn financiële gegevens met FinSnap?
Wat doe ik als de door FinSnap verzamelde financiële gegeven niet juist of niet compleet zijn?
Wat doet FinSnap met mijn financiële gegevens?
Kan ik tussentijds in FinSnap mijn voortgang opslaan en later weer verder gaan?
Wat vind ik op de pagina ‘Mijn financiële situatie’ in FinSnap?
Hoe werkt het ‘Spelen met mogelijkheden’ in FinSnap?
Wat doe ik als ik een vraag heb over het interpreteren van mijn persoonlijke financiële situatie, mijn pensioen of de mogelijkheden van FinSnap?
Kan ik mijn financiële gegevens veilig delen met FinSnap en wie krijgt deze te zien?
Wat doe ik als de door mij gebruikte link naar FinSnap niet werkt?
Wat doe ik als ik een probleem met FinSnap of Ockto heb?