Hulp nodig bij FinSnap?

Image
FinSnap

Breng je geldzaken van nu en later in kaart

Wist je dat de meeste Nederlanders niet weten hoe ze er financieel voor staan? Niet gek, want geldzaken regelen is niet ieders hobby. Tóch is het belangrijk af en toe stil te staan bij je huidige en toekomstige financiële situatie. FinSnap helpt je daarbij. 

Met de door Aegon gemaakte online tool breng je binnen 10 minuten je inkomsten en uitgaven in kaart. Van nu én later. Ook ontdek je met FinSnap wat de mogelijke financiële gevolgen zijn bij onverwachtse veranderingen. Bijvoorbeeld als jij of je partner plotseling overlijdt. Of als je een tijdje geen werk hebt. Handig én belangrijk. Want zo houd jij grip op je geldzaken. Heb je een partner? Dan raden we je aan om FinSnap samen in te vullen.

Image
FinSnap op iPad500

Heb je een vraag over FinSnap?

Kijk dan eens hieronder of je vraag er tussen staat. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze Klantenservice

Veelgestelde vragen

FinSnap is een online tool gemaakt door Aegon
Je adviseur of werkgever neemt FinSnap tegen een vergoeding af van Aegon om jou inzicht te kunnen geven in je geldzaken. Je adviseur zet FinSnap dus in zijn dienstverlening met jou in. Werkgevers zetten FinSnap doorgaans in bij pensioen trainingen en het uitleggen van je pensioenregeling. 
Het kan voorkomen dat je gegevens in FinSnap niet actueel zijn
Bijvoorbeeld als er recent wat verandert is in je financiële situatie. Heb je bijvoorbeeld net een nieuwe baan, dan kan maar zo zijn dat je nieuwe salarisgegevens bekend zijn bij het UWV, maar je nieuwe pensioenregeling nog niet bij MijnPensioenoverzicht. Controleer je gegevens dan ook goed! Gelukkig kun je alles in FinSnap zelf nog handmatig aanpassen.
FinSnap is enkel en alleen bedoeld om jou inzicht te geven in je geldzaken
En je te helpen bij het maken van bewuste financiële keuzes. Dat is de missie van Aegon en FinSnap. Alleen jij kan bij jou financiële gegevens. We analyseren je gegevens niet, delen deze niet met derden of gebruiken je e-mail adres niet voor marketingdoeleinden.

Sluit je FinSnap zonder een account aangemaakt te hebben, dan verwijderen we direct je financiële gegevens. Maak je wel een account aan, dan verwijderen we deze automatisch na 1 jaar.

Je kan je financiële gegevens in FinSnap delen met je adviseur
Jij bepaalt zelf of je dat wil en zit aan de knop. Wel maakt FinSnap gebruikt van Cookies ter verbetering van jou ervaring. Hierover kun je meer lezen in het FinSnap privacy statement. Dit privacy statement vind je onderaan elke pagina in FinSnap.
Je hoeft geen klant te zijn bij Aegon om FinSnap te kunnen gebruiken. ​
Inloggen in FinSnap via Mijn Aegon kan op dit moment nog niet
Heb je een product van Aegon zoals bijvoorbeeld een hypotheek? Dan nemen we je hypotheekgegevens over van de Belastingdienst. Het kan zijn dat deze gegevens niet altijd up-to-date zijn met de gegevens in Mijn Aegon. Je kan dit zelf handmatig aanpassen. 
Je financieel adviseur helpt je graag verder met het beantwoorden van je vragen
Heb je geen financieel adviseur? Kijk dan eens op onze pagina Financieel advies.
Er zijn meerdere manieren om toegang te krijgen tot FinSnap
Via je onafhankelijk adviseur, via Aegon.nl of een van onze marketingcampagnes. Zelfs via je werkgever.

Tip! Gebruik altijd de toegangslink die je hebt gekregen van je adviseur of werkgever. Zo haal je het maximale uit FinSnap! 
Ben je via een adviseur of werkgever uitgenodigd om FinSnap in te vullen?
Raadpleeg hun dan eerst.

Ben je via Aegon uitgenodigd of gestart met FinSnap?
Neem dan contact op met de klantenservice van Aegon. Onze contactgegevens vind je op onze pagina Klantenservice.  
Gaat er iets mis in de Ockto-app?
Start deze dan opnieuw op. De QR code die je met de Ockto-app kan scannen kun je opnieuw genereren.

Gaat er iets mis met FinSnap?
Neem dan contact op met de klantenservice van Aegon. Onze contactgegevens vind je op onze pagina Klantenservice.