Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Privacy verzoeken

Particulier Klantenservice Privacy verzoeken

Privacy verzoeken

De meeste van uw gegevens kunt u direct inzien via uw Mijn Aegon account. Vindt u dat uw persoonsgegevens onjuist of onvolledig door Aegon zijn verwerkt of vindt u het niet nodig dat uw persoonsgegevens zijn verwerkt? Dan kunt u een verzoek  tot wijziging, aanvulling of verwijdering indienen. 
Ook kunt u bezwaar maken tegen het gebruik van uw gegevens of vragen dit gebruik te beperken. In bepaalde gevallen kunt u uw gegevens opvragen en meenemen naar een andere verzekeraar of bank. Wij zullen uw verzoek binnen 30 dagen behandelen.

Persoonlijke gegevens

Uw verzoek

 
Wij moeten u kunnen identificeren om uw verzoek uit te voeren. Daarvoor hebben wij een kopie-ID nodig. U mag uw foto en BSN onzichtbaar maken. Na identificatie verwijderen wij het kopie-ID.
Zorg voor een veilige kopie van uw identiteitsbewijs (ID-bewijs). Voor meer informastie kunt u kijken op de website van de rijksoverheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/veilige-kopie-identiteitsbewijs

Wilt u weten wat er met uw persoonsgegevens gebeurt? Lees er meer over in ons privacy statement.