Aan welke eisen moet een declaratie uit mijn depot voldoen?

Stuur ons altijd een factuur of kassabon
Een offerte of orderbevestiging is niet voldoende. Een factuur moet altijd op je naam staan. Contante aankopen en kassabonnetjes zonder naam mogen wel. De factuurdatum ligt altijd na de aanvraagdatum van je hypotheekofferte. Een factuur kan je indienen zolang je bouwdepot actief is.

Voor alle facturen geldt dat een inschrijving KVK en NL BTW nummer verplicht is, ook bij een factuur van een buitenlands bedrijf. De enige uitzondering kan zijn een buitenlandse leverancier die enkel goederen levert en geen diensten of werkzaamheden verricht. Wij betalen alleen uit naar en Nederlands IBAN. Wij kunnen het geld ook gelijk aan jou uitbetalen. 


Keuren we een factuur af?
Dan laten we je dit in Mijn Aegon weten. Je ontvangt van ons een e-mailnotificatie zodra er een bericht voor je klaar staat in Mijn Aegon. Hierin geven wij aan waarom wij de declaratie niet uit kunnen betalen. 

Meer informatie over een bouwdepot bij Aegon vind je op onze pagina 
Een bouwdepot bij uw Hypotheek.