Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Wat doe ik als ik geen jaaroverzicht heb ontvangen?

In het verzendschema op Aegon.nl ziet u wanneer uw jaaroverzicht beschikbaar is
Ook ziet u in dit verzendschema of u het jaaroverzicht van uw product via Mijn Aegon of per post ontvangt. 

Is uw jaaroverzicht beschikbaar in Mijn Aegon?

  • U vindt uw jaaroverzicht in Mijn Aegon via de optie 'Jaaroverzicht en mijn documenten'. Deze optie staat in het menu aan de linkerkant. U kunt het jaaroverzicht opslaan of printen. 
  • In de Mijn Aegon app vindt u uw jaaroverzicht via het blauwe menu links onder in het scherm. U kiest daar voor de optie 'Mijn documenten'. U kunt het jaaroverzicht verzenden.


Heeft u nog geen account voor Mijn Aegon?
Maak dan een account aan via ‘Account aanmaken.

Verwacht u volgens het verzendschema wel een jaaroverzicht maar staat deze niet in Mijn Aegon of heeft u deze niet per post ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice. Heeft u een Arbeidsongeschiktheids-, een Woonlasten- of een Ongevallenverzekering? Dan belt u naar 088 344 0053.

Meer informatie over het jaaroverzicht vindt u op onze pagina Jaaroverzicht 2017. Alle veelgestelde vragen over het jaaroverzicht vindt u op de pagina Veelgestelde vragen over uw jaaroverzicht.