Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Autoverzekering

Bij de autoverzekering van Aegon bepaalt u zelf wat de juiste dekking is voor uw auto: van noodzakelijk tot zeer uitgebreid
0.00/10 based on reviews
verzekeren
Scherpe premie
Aegon Schade Service 24/7 bereikbaar
Direct verzekerd
 (7,5/10)
Wat & hoe

Hoe werkt de Aegon Autoverzekering?

Voor wie

Wanneer is de Aegon Autoverzekering iets voor u?

U heeft net een auto gekocht en wilt uw auto verzekeren. Of u overweegt over te stappen. Bij de autoverzekering van Aegon bepaalt u hoe u uw auto verzekert. Van een voordelige basisdekking tot uitgebreide topservice.

 

Wie zijn er verzekerd?

  • De verzekeringnemer. Dat bent u.
  • De eigenaar en de houder van de personenauto.
  • De regelmatige bestuurder.
  • De personen die met uw toestemming uw personenauto besturen of erin meerijden.
  • Deze verzekering geldt ook voor de werkgever van één van de genoemde personen als deze wettelijk aansprakelijk is. 
Voordelen & nadelen

Waarom wel een Aegon Autoverzekering?

Aegon Schade Service

Schade? Snelle service bij meer dan 500 schadeherstellers.

Eenvoudige allrisk varianten 

U kiest de dekking die bij uw situatie past.

Accessoires gratis meeverzekerd

Uw accessoires (zoals radio en navigatie) zijn gratis meeverzekerd tot standaard €750,-.

Waarom niet een Aegon Autoverzekering?

Niet voor kortlopende autoverzekeringen

De Aegon Autoverzekering heeft een minimale looptijd van 1 jaar. Hierna is de verzekering dagelijks opzegbaar en stopt deze één maand later.

Kosten

Wat kost een Aegon Autoverzekering u?

 

Eenmalige kosten

Poliskosten € 6,05

 

Doorlopende kosten

Premie per maand Afhankelijk van uw auto en uw wensen.

 

Optionele kosten

Advies van uw eigen adviseur De kosten verschillen per adviseur.

 

Specificaties

Alle details van de Aegon Autoverzekering

Klantcijfer  (7,5/10)
Aanvraag Uw aanvraag behandelen wij binnen 2 werkdagen. Het kan zijn dat wij hier meer tijd voor nodig hebben. Dan laten wij u dat per e-mail weten.
Ingangsdatum Deze staat op de polis. U heeft geen dekking voor schade die heeft plaatsgevonden voor de ingangsdatum.
Contractduur De minimale contractduur voor deze verzekering is één jaar.
Opzeggen Uw verzekering is na het eerste jaar dagelijks opzegbaar. Maximaal één maand na opzegging stopt uw verzekering. De verzekering eindigt dan dus op de eerste dag van de volgende maand.
Onafhankelijke informatie Bekijk de website van Wijzer in geldzaken.

Afsluiten

Weet u genoeg? Dan kunt u het direct regelen.

Weet u genoeg? Dan kunt u het direct regelen.

Telefonisch afsluiten met een medewerker van Aegon

U kunt de Aegon Autoverzekering telefonisch laten afsluiten door één van onze medewerkers.

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag.

Chat met een medewerker

U kunt direct chatten met één van onze medewerkers.

Bel met een medewerker

Onze medewerkers helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.

Liever via een onafhankelijk adviseur?

Wilt u een onafhankelijk productadvies? Uw eigen adviseur geeft u persoonlijk financieel advies, passend bij uw situatie. Tevens kan uw adviseur het product voor u afsluiten. Vraag uw adviseur naar de kosten: de kosten voor advies en het regelen van de verzekering verschillen per adviseur. Heeft u nog geen adviseur en wilt u onafhankelijk advies?

 

Vind een adviseur

Vragen & reviews

Veelgestelde vragen

Geldt er een nieuwwaarderegeling op de Autoverzekering?

Alleen Autoverzekering met Allrisk dekking hanteert een nieuwwaarderegeling
Is er in het eerste jaar na aankoop sprake van total loss of diefstal? Dan krijgt u de volledige nieuwwaarde van een personenauto van gelijk merk, type en uitvoering vergoed.  Heeft u een All Risk Royaal verzekering? Dan heeft u zelfs een nieuwwaarderegeling van drie jaar.

Lees meer over de Aegon Autoverzekering.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe krijg ik een kopie van mijn groene kaart?

Wij sturen u jaarlijks uw groene kaart en polis
Ontvangt u van ons uw polis en groene kaart per e-mail? Print dan zelf een exemplaar of kopie van uw groene kaart uit. Gaat u naar een land waar de groene kaart in groene kleur verplicht is? Dan moet u de groene kaart in kleur uitprinten. U vindt een overzicht waar de groene kaart verplicht is op onze website.

Heeft u de groene kaart (in kleur) nodig, maar kunt u deze zelf niet printen?
Dan kunt u via Mijn Aegon of e-mail een papieren groene kaart aanvragen. Het duurt tot vijf werkdagen, voordat u de groene kaart thuis ontvangt.

Als u de groene kaart niet heeft ontvangen, kunt u een nieuwe groene kaart opvragen

  • Heeft u een adviseur? Neem dan contact op met uw adviseur.
  • Heeft u geen adviseur? Vraag uw groene kaart dan op via onze klantenservice. U stuurt een e-mail om een nieuwe groene kaart op te vragen. Wij sturen u dan een nieuwe digitale versie toe.
  • Bij spoedzaken vragen wij u om ons te bellen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Ben ik verplicht om de groene kaart bij mij te hebben?

In Nederland en de meeste Europese landen is de groene kaart niet verplicht
Wilt u weten in welke landen de originele groene kaart verplicht is? Bekijk dan dit overzicht.

Wij raden u aan om uw groene kaart en de verzekeraars hulpkaart mee te nemen op vakantie
Zo heeft u altijd alle belangrijke informatie en telefoonnummers bij de hand.

Uw groene kaart ontvangt u per e-mail en print u zelf uit
U print de groene kaart in:
  • Zwart-wit in de landen waar een groene kaart niet verplicht is.
    U kunt uw groene kaart ook via uw mobiele telefoon laten zien.
  • Kleur of op groen papier in landen waar u verplicht de groene kaart bij zich moet hebben.

Heeft u de groene kaart niet in uw e-mail? Of kunt u deze niet in kleur of op groen papier printen?
Als u een adviseur heeft, kunt u met uw adviseur contact opnemen. Heeft u geen adviseur? Dan kunt u via Mijn Aegon een exemplaar opvragen. Of vraag de groene kaart op via onze klantenservice door een e-mail te sturen.

Bij spoedzaken belt u met Aegon.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

 
Klantbeoordelingen worden geladen...