Telefoonverzekering zit in onze Inboedelverzekering
Telefoon gestolen, laten vallen of heeft je mobiel of tablet waterschade? Een ongelukje zit in een klein hoekje. Je verzekert je mobiele telefoon goed met de Aegon Inboedelverzekering. Op deze pagina lees je hoe je jouw telefoon kunt verzekeren, wat het eigen risico is en hoe het zit als je op vakantie bent.
Schade aan jouw telefoon is vervelend. Met de Aegon Inboedelverzekering ben je hiervoor goed verzekerd. Daar hoef je dus geen aanvullende module of aparte telefoonverzekering voor af te sluiten.
Wat is het verschil tussen de basis- en allriskdekking?
Je kunt kiezen uit twee dekkingen bij onze inboedelverzekering: basis en allrisk. Onderstaand zie je de verschillen op een rij. En in onze polisvoorwaarden staat alles uitgeschreven.
- Brand en inbraak
Enkele gebeurtenissen, zoals brand en inbraak zijn met de basisdekking verzekerd. Vallen en omstoten is niet gedekt. - In en beperkt buiten je woning
Je bent met de basisdekking in je woning en beperkt buiten de woning verzekerd in Nederland. - Eigen risico basisdekking
Binnen de basisdekking is het eigen risico voor de eerste schade in een kalenderjaar € 100,- en de tweede schade is € 250,-.
- Laat vallen of omstoten
Bijna alles is verzekerd binnen de allriskdekking. Oók schade doordat je jouw telefoon laat vallen of omstoot, is gedekt. - Wereldwijde dekking
Met de allriskdekking ben je overal ter wereld verzekerd. - Eigen risico allriskdekking
Binnen de allriskdekking is het eigen risico voor de eerste schade in een kalenderjaar € 0,- en de tweede schade is € 250,-. Telefoon laten vallen of omgestoten?
Goed om te weten
- Je bent niet verzekerd voor bijvoorbeeld slijtage van een toestel.
- Diefstal buiten je woning is met de basisdekking alleen verzekerd bij een gewelddadige beroving of afpersing in Nederland. Met allrisk heb je een wereldwijde dekking.
- We gaan ervan uit dat je goed op je spullen let. Leg je jouw smartphone bijvoorbeeld op de tafel van een publiek terras en ga je binnen afrekenen? Dan is schade of diefstal niet gedekt, omdat je het onbeheerd achter hebt gelaten.
Wat klanten zeggen
Gemiddelde klantbeoordeling
In februari, maart en april 2022 gaven onze klanten ons schadeherstelnetwerk gemiddeld een
8.3
Schade aan telefoon is zeer snel en goed hersteld. Telefoon is als nieuw.
26 maart 2022
Heel tevreden met dit bedrijf, alles is snel geregeld. Vriendelijke mensen en helpen met alles!
12 april 2022
Hoe we dit berekenen? Lees meer
Krijg je tijdens je vakantie schade aan je telefoon? Met de wereldwijde allriskdekking van de Aegon Inboedelverzekering ben je daarvoor verzekerd. Maar de Aegon Doorlopende Reisverzekering dekt deze schade ook. Heb je beide verzekeringen van Aegon? Dan is de meest gunstige dekking van toepassing.
Heb je de Aegon Inboedelverzekering en heb je schade aan je telefoon? Meld dit dan eenvoudig en stapsgewijs online. Zo kunnen we je het beste en het snelste helpen. En dat doen we graag! Heb je een adviseur? Dan kun je de schade ook direct bij je adviseur melden.
Let op: doe bij diefstal áltijd aangifte. Een kopie van de aangifte heb je nodig voor de schademelding.
Veelgestelde vragen
Goed om te weten:
Verandert er iets in je persoonlijke situatie, wijzig dan je verzekering via Mijn Aegon. Nadat je hebt ingelogd klik je op de verzekering die je wilt wijzigen. Onderaan de pagina klik je op 'Wijzigen'. Hier doorloop je de aangegeven stappen.
Ook interessant
Wat is een opstalverzekering? | Is een opstalverzekering verplicht? | Wat valt onder een opstalverzekering? | Laptop verzekeren | Glasverzekering | Verzekering stormschade | Sieraden verzekeren | Verschil tussen inboedel en opstal | Camera verzekeren | Inboedel- en opstalverzekering |