Directe hulp bij noodgevallen
- Denk hierbij aan diefstal, brand, letsel, grote lekkages, overstromingen of vakantiepech (binnen- en buitenland).
- Bel direct met het Aegon-noodnummer
- +3188 344 00 00 (lokaal tarief). Wij staan 24 uur per dag voor u klaar.

onna-onna autoverzekering

onna-onna autoverzekering
Direct naar
Onna-onna maakt onderdeel uit van Aegon. Heeft u als klant van onna-onna een schade, of wil u uw verzekering aanpassen? Op deze pagina vindt u alle informatie over de autoverzekering van onna-onna.
Dekkingsinformatie
Er zijn drie dekkingsmogelijkheden: WA, WA-Plus of WA-Casco. Welke dekking u wilt nemen blijft een persoonlijke keuze. We leggen hier kort de drie mogelijkheden uit. Verder is er bij onna-onna altijd dekking wanneer uw handtas uit uw auto wordt gestolen.
Aanvullende modules
Welke aanvullende modules van onna-onna kunnen voor u interessant zijn?
Wat te doen bij schade?
Bij schade moet u rekening houden met een aantal zaken. Denk hierbij aan de stappen die u moet nemen, het inschakelen van een expert en documenten die belangrijk zijn.
Wijzigen en opzeggen
Hoe wijzigt u iets in uw verzekering of zegt u deze op?
Polisvoorwaarden en verzekeringskaarten
Bekijk de verschillende polisvoorwaarden, de groene kaart of het Europees schadeformulier
Veelgestelde vragen
Hoe werken schadevrije jaren en de Bonus-Malus ladder?
Wat doe ik bij een aanrijding in het buitenland?
Wanneer en hoeveel schadevrije jaren verlies ik bij een schade?
Regel het in Mijn Aegon
Ook voor klanten van onna-onna is het mogelijk om gebruik te maken van Mijn Aegon. Dat is een handige, online omgeving waarin u al uw verzekeringszaken snel en makkelijk kunt regelen.
Heeft u nog geen Mijn Aegon-account? Maak het in vijf minuten aan.