Wat is je dekking?
Je bent in een situatie terechtgekomen waarbij je een beroep moet doen op je verzekering. Het is dan belangrijk om te weten wat er gedekt wordt. Om je hierbij te helpen, hebben wij per verzekering de dekking toegelicht. Je kunt ook via Mijn Aegon jouw polis inzien.
Heb je een adviseur? Dan kan je jouw schade ook direct bij jouw adviseur melden. Voor hulp bij noodgevallen in Nederland of in het buitenland zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Directe hulp bij noodgevallen
Denk hierbij aan diefstal, brand, letsel, grote lekkages, overstromingen of vakantiepech (binnen- en buitenland).
Bel direct met het Aegon noodnummer
+3188 344 00 00 (lokaal tarief). Zij staan 24 uur per dag voor u klaar.

Onze 24-uursbelofte aan jou...
Heb je online een schade ingediend? Op werkdagen weet je binnen 24 uur waar je aan toe bent. Beloofd!
Wat dekt je verzekering?









Wij helpen je graag
Onze medewerkers van de klantenservice staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar. Je gegevens kun je vinden in Mijn Aegon. Ook kun je ons alvast een bericht sturen via Whatsapp. We komen dan de eerstvolgende werkdag bij je op terug.
Bekijk jouw polis in Mijn Aegon
In Mijn Aegon kan je 24/7 jouw verzekering(en) bekijken en/of wijzigen. Ook zie je direct de bijbehorende polisvoorwaarden en dekking.
Nog geen account? Maak er dan 1 aan.