Wat is je dekking?
Je bent in een situatie terechtgekomen waarbij je een beroep moet doen op je verzekering. Het is dan belangrijk om te weten wat er gedekt wordt. Om je hierbij te helpen, hebben wij per verzekering de dekking toegelicht. Je kunt ook via Mijn Aegon jouw polis inzien.
Heb je een adviseur? Dan kan je jouw schade ook direct bij jouw adviseur melden. Voor hulp bij noodgevallen in Nederland of in het buitenland zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Op vakantie? Check je reisverzekering!
Ik ga op vakantie en neem mee… mijn duikbril, camera én een reisverzekering natuurlijk! Want als je pech hebt op vakantie, wil je in ieder geval geen zorgen over de kosten. Wil je weten wat onder een reisverzekering valt en welke dekking het beste bij je past? Of is er iets gebeurd en wil je weten of dat wordt vergoed met onze reisverzekering? Lees dan verder. Alle ins en outs over de doorlopende reisverzekering zetten we op een rij.
Wat dekt je verzekering?

Aansprakelijkheidsverzekering
Meer informatie
Autoverzekering
Meer informatie
Huisdierenverzekering
Meer informatie
Inboedelverzekering
Meer informatie
Opstalverzekering
Meer informatie
Reisverzekering
Meer informatie
Ongevallenverzekering
Meer informatie
Rechtsbijstandverzekering
Meer informatie
Levensverzekering
Meer informatie
Welke dekking past bij jou?
Bekijk de checkvragenOnze 24-uursbelofte aan jou
Heb je online een schade ingediend? Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een eerste reactie van ons. Je hoort dan of we je schade herstellen, een bedrag vergoeden (en hoeveel natuurlijk, niet onbelangrijk) of dat je schade helaas niet is verzekerd (en waarom niet). Misschien hebben we nog aanvullende documenten nodig om jouw schade te kunnen beoordelen. Zoals foto's of een nota. Zodra we deze informatie hebben ontvangen, nemen we jouw schademelding verder in behandeling. Binnen 10 werkdagen hoor je dan alsnog of jouw schade wel of niet wordt hersteld en/of vergoed.