Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

schade situatie

Schade, wat nu?

schade situatie

Schade, wat nu?

Direct naar
Particulier Verzekeren Schade, wat nu?

Schade is nooit leuk. Gebeurt het toch? Dan doen wij er alles aan om je goed en snel te helpen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende situaties. Heb je een adviseur? Dan kun je de schade ook direct bij jouw adviseur melden. De contactgegevens van je adviseur vind je op jouw polis of op de factuur.

Wat is je dekking

Wil je inzicht in wat je verzekering dekt? Wij hebben per verzekering de dekking toegelicht. 

Schade melden

Bekijk per verzekering welke stappen je doorloopt voor een schademelding of declaratie.

Status schademelding

Je hebt een schade gemeld of gedeclareerd en je wilt graag weten waar je aan toe bent. 


 

Alles over de groene kaart

De groene kaart is een internationaal geaccepteerd verzekeringsbewijs. Niet altijd verplicht, maar zeker handig.
Lees alles over de groene kaart

Schade-expert en contra-expertise

Een Aegon schade-expert stelt vast hoe groot een schade is. Ben je het niet eens? Dan kun je een eigen expert inschakelen.
Lees hoe schade-experts werken.

Aegon helpt bij letselschade

Heb je een ongeval meegemaakt en heeft de tegenpartij een schadeverzekering bij Aegon? Dan horen wij het graag. 
Lees meer over letselschade.

Europees schadeformulier

Het Europees Schadeformulier wordt gebruikt om te beoordelen wie aansprakelijk is. Nog geen Europees schadeformulier?
Schadeformulier aanvragen.

Aegon Schade Service

Samen met een groot netwerk van schadeherstellers en experts staan wij voor je klaar. Bij elkaar zijn dat honderden bedrijven om jouw schade vakkundig te herstellen. Aegon Schade Service neemt je zorgen uit handen en geeft extra aandacht, zodat je weer verder kunt.

Lees meer over Aegon Schade Service

Niet gevonden wat je zoekt? Vraag het de Virtuele Assistent

  • De meeste klanten vinden hun antwoord binnen 1 minuut
  • 24 uur per dag direct beschikbaar
  • Geen succes? Dan word je doorverbonden met een klantenservice medewerker