Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Mijn Aegon app: snel toegang tot Mijn Aegon!

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de Mijn Aegon app en wat kan ik ermee doen?

De Mijn Aegon app geeft een overzicht van al uw Aegon producten die u ook kunt inzien via Mijn Aegon
Met de Mijn Aegon app kunt u:

  • Uw bankproduct, pensioenproduct, levensverzekering, schadeverzekering én hypotheekproduct van Aegon inzien.
  • Uw saldo en bij- en afschrijvingen bekijken van uw bankproduct.
  • Geld overboeken vanaf uw Aegon Sparen naar uw tegenrekening.
  • Uw actuele persoonlijke pensioensituatie inzien, waaronder uw AOW-leeftijd.
  • Uw actuele bouwdepotsaldo inzien en bouwdepotdeclaraties indienen. De app geeft geen overzicht van uitbetalingen die zijn gedaan.

Nog geen app? Download de Mijn Aegon app 

U kunt tegelijkertijd ingelogd zijn op Mijn Aegon en de Mijn Aegon app
Tegelijkertijd ingelogd zijn op beide beveiligde omgevingen geeft geen problemen met het inzien van uw gegevens of andere functionaliteiten.  

Zie ook Kan ik meerdere toestellen koppelen aan de Mijn Aegon app?

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Waarom heeft de Mijn Aegon app toegang tot mijn locatie, foto's, media, bestanden en foto camera nodig?
Wij hebben toegang nodig tot deze functionaliteiten om u bepaalde services te kunnen aanbieden
Zo kunt u via de Mijn Aegon app een schadeherstellers in de buurt vinden wanneer u schade heeft gemaakt. Hiervoor hebben wij toegang tot uw locatie nodig. Anders kunnen wij u de contactgegevens van schade-herstellers bij u in de buurt niet tonen.

U kunt uw schade melden via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw schade aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

U kunt uw declaratie voor het bouwdepot indienen via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw factuur aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe koppel ik mijn toestel waarmee ik de Mijn Aegon app gebruik?
U koppelt uw toestel aan Mijn Aegon bij de eerste keer inloggen
U start de Mijn Aegon app op. Daarna doorloopt u vijf stappen:
  • U drukt op de knop 'Toestel koppelen'.
  • U logt in op Mijn Aegon.
  • U controleert uw gegevens.
  • U kiest uw vijf cijferige pincode.
  • Het koppelen van uw toestel is gelukt. U drukt 'OK' om verder te gaan. 

Heeft u aan uw Mijn Aegon ook een sociaal netwerk gekoppeld?
Dan gebruikt u de pincode voor inloggen op het sociaal netwerk ook voor inloggen op de Mijn Aegon app.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt eenvoudig aan
Door een account aan te maken voor Mijn Aegon kunt u gemakkelijk inzicht krijgen in uw Aegon-producten. 

  • U maakt hier een account aan  
  • U identificeert zich snel en veilig via iDIN of u ontvangt een activatiecode per brief
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren 

Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Dit kan te maken hebben met een kortdurende verstoring. Probeer het dan later nog eens.

Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.