Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Mijn Aegon app: snel toegang tot Mijn Aegon!

Eind mei 2017 hebben we de Mijn Aegon app helemaal voor u vernieuwd. Nog makkelijker en sneller in gebruik zodat u altijd en overal uw financiele zaken kan regelen. 
Bezoekt u deze pagina via uw mobiel of tablet gebruik dan de gele download knop. U komt vanzelf in de juiste app store uit. 

Download de Mijn Aegon app

Direct een download link naar uw mobiel of tablet sturen? Gebruik de onderstaande link.

Stuur mij direct een link per e-mail

Altijd en overal

Inmiddels is de Mijn Aegon app 150.000 keer gedownload! Waarom? Omdat u met de Mijn Aegon app steeds meer geldzaken zelf kunt regelen. Altijd uw documenten zoals jaaroverzichten bij de hand? Of op ieder gewenst moment uw Aegon producten inzien? Dat kan nu met de Mijn Aegon app. U heeft daarbij zelf de regie in handen. Download nu de app en ervaar het gemak.

Wat kunt u nog meer doen met de Mijn Aegon app?

  • Veilig en eenvoudig toegang tot Mijn Aegon met één PIN-code.
  • Overzicht van al uw Aegon-producten.
  • Spaarsaldo checken en geld overboeken.
  • Actuele pensioensituatie en AOW-leeftijd inzien.
  • Inzicht in de hypotheek en bouwdepotsaldo.
  • Eenvoudig bouwdepot declaraties indienen
  • Persoonlijke gegevens wijzigen.
  • Inzicht in de waarde van de levensverzekering.
  • Schadeverzekeringen inzien.
  • Schades tot 1.000 euro (voor inboedel-, reis- en opstalverzekering) eenvoudig melden.
  • Bekijken welke autoschadeherstellers zich in de buurt bevinden.
  • Contact opnemen met de adviseur en Aegon.

 

Download de Mijn Aegon app

 

De Mijn Aegon app is helaas nog niet beschikbaar voor de windows phone.

Voor de app heeft u een Mijn Aegon-account nodig

Heeft u toegang tot Mijn Aegon? Dan kunt u direct inloggen via de app. Daarna kiest u eenmalig een pincode. Deze zelfgekozen pincode gebruikt u voortaan om gemakkelijk en veilig in te loggen.

Nog geen Mijn Aegon-account? Dan moet u zich eerst eenmalig aanmelden voor Mijn Aegon

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hoe werkt de Mijn Aegon app en wat kan ik ermee doen?

De Mijn Aegon app geeft een overzicht van al uw Aegon producten die u ook kunt inzien via Mijn Aegon
Met de Mijn Aegon app kunt u:

  • Uw bankproduct, pensioenproduct, levensverzekering, schadeverzekering én hypotheekproduct van Aegon inzien.
  • Uw saldo en bij- en afschrijvingen bekijken van uw bankproduct.
  • Geld overboeken vanaf uw Aegon Sparen naar uw tegenrekening.
  • Uw actuele persoonlijke pensioensituatie inzien, waaronder uw AOW-leeftijd.
  • Uw actuele bouwdepotsaldo inzien en bouwdepotdeclaraties indienen. De app geeft geen overzicht van uitbetalingen die zijn gedaan.

Nog geen app? Download de Mijn Aegon app 

U kunt tegelijkertijd ingelogd zijn op Mijn Aegon en de Mijn Aegon app
Tegelijkertijd ingelogd zijn op beide beveiligde omgevingen geeft geen problemen met het inzien van uw gegevens of andere functionaliteiten.  

Zie ook Kan ik meerdere toestellen koppelen aan de Mijn Aegon app?

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Waarom heeft de Mijn Aegon app toegang tot mijn locatie, foto's, media, bestanden en foto camera nodig?
Wij hebben toegang nodig tot deze functionaliteiten om u bepaalde services te kunnen aanbieden
Zo kunt u via de Mijn Aegon app een schadeherstellers in de buurt vinden wanneer u schade heeft gemaakt. Hiervoor hebben wij toegang tot uw locatie nodig. Anders kunnen wij u de contactgegevens van schade-herstellers bij u in de buurt niet tonen.

U kunt uw schade melden via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw schade aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

U kunt uw declaratie voor het bouwdepot indienen via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw factuur aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe koppel ik mijn toestel waarmee ik de Mijn Aegon app gebruik?
U koppelt uw toestel aan Mijn Aegon bij de eerste keer inloggen
U start de Mijn Aegon app op. Daarna doorloopt u vijf stappen:
  • U drukt op de knop 'Toestel koppelen'.
  • U logt in op Mijn Aegon.
  • U controleert uw gegevens.
  • U kiest uw vijf cijferige pincode.
  • Het koppelen van uw toestel is gelukt. U drukt 'OK' om verder te gaan. 

Heeft u aan uw Mijn Aegon ook een sociaal netwerk gekoppeld?
Dan gebruikt u de pincode voor inloggen op het sociaal netwerk ook voor inloggen op de Mijn Aegon app.

Het koppelen van Mijn Aegon aan de Mijn Aegon app is nodig om uw gegevens goed te beveiligen
Zo weten wij namelijk zeker dat u met uw eigen toestel en eigen Mijn Aegon account inlogt.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:


Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Dit kan te maken hebben met een kortdurende verstoring. Probeer het dan later nog eens.

Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?