Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Mijn Aegon app: snel toegang tot Mijn Aegon!

mijn_aegon_app.png

 

Download de Mijn Aegon app

 

 

Stuur mij direct een link per e-mail

 

Altijd en overal

Inmiddels is de Mijn Aegon app 150.000 keer gedownload! Waarom? Omdat u met de Mijn Aegon app steeds meer geldzaken zelf kunt regelen. Altijd uw documenten bij de hand? Of op ieder gewenst moment uw Aegon producten inzien? Dat kan nu met de Mijn Aegon app. U heeft daarbij zelf de regie in handen. Download nu de app en ervaar het gemak.

 

 

Wat kunt u nog meer doen met de Mijn Aegon app?

  • Veilig en eenvoudig toegang tot Mijn Aegon met één PIN-code.
  • Overzicht van al uw Aegon-producten.
  • Spaarsaldo checken en geld overboeken.
  • Actuele pensioensituatie en AOW-leeftijd inzien.
  • Inzicht in de hypotheek en bouwdepotsaldo.
  • Eenvoudig bouwdepot declaraties indienen
  • Persoonlijke gegevens wijzigen.
  • Contact opnemen met de adviseur en Aegon.
  • Inzicht in de waarde van de levensverzekering.
  • Schadeverzekeringen inzien.
  • Schades tot 1.000 euro (voor inboedel-, reis- en opstalverzekering) eenvoudig melden.
  • Bekijken welke autoschadeherstellers zich in de buurt bevinden.

 

Download de Mijn Aegon app

 

Voor de app heeft u toegang nodig tot Mijn Aegon

Heeft u toegang tot Mijn Aegon? Dan kunt u direct inloggen via de app. Daarna kiest u eenmalig een pincode. Deze zelfgekozen pincode gebruikt u voortaan om gemakkelijk en veilig in te loggen.

Nog geen toegang tot Mijn Aegon? Dan moet u eerst eenmalig toegang aanvragen voor Mijn Aegon.

 

 

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Welke besturingssystemen worden ondersteund door de Mijn Aegon app?

De Mijn Aegon app ondersteunt:
  • iPhone en iPad vanaf iOS versie 6.0 en later.
  • Android vanaf versie 2.3.5. en hoger.

Gebruikt u een besturingssysteem dat wij niet ondersteunen voor de app?
Dan werkt de Mijn Aegon app mogelijk niet goed. Werk uw toestel daarom bij naar een latere versie van het besturingssysteem.

Wij bieden de Mijn Aegon app niet aan voor de Windows Phone
U kunt uw producten bij Aegon wel altijd online inzien en beheren via Mijn Aegon.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe werkt de Mijn Aegon app en wat kan ik ermee doen?

De Mijn Aegon app geeft een overzicht van al uw Aegon producten die u ook kunt inzien via Mijn Aegon
Met de Mijn Aegon app kunt u:

  • Uw bankproduct, pensioenproduct, levensverzekering, schadeverzekering én hypotheekproduct van Aegon inzien.
  • Uw saldo en bij- en afschrijvingen bekijken van uw bankproduct.
  • Geld overboeken vanaf uw Aegon Sparen en Aegon RenteRekening naar uw tegenrekening.
  • Uw actuele persoonlijke pensioensituatie inzien, waaronder uw AOW-leeftijd.
  • De details van uw schadeverzekering inzien.
  • Contact opnemen met uw adviseur.
  • Uw actuele bouwdepotsaldo inzien en bouwdepotdeclaraties indienen. De app geeft geen overzicht van uitbetalingen die zijn gedaan.
Via de Mijn Aegon app kunt u ook uw contactgegevens wijzigen
Uw e-mailadres en telefoonnummers wijzigt u door in het te drukken op:
  • 'Instellingen' in het menu links in het scherm.
  • 'Profiel'.
  • 'Uw gegevens'.
  • De knop ' Wijzig'.
Via knop 'Wijzig', wijzigt u uw e-mailadres, telefoonnummers en adres. Uw adreswijziging geeft u door via een apart adreswijzigingsformulier

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Waarom heeft de Mijn Aegon app toegang tot mijn locatie, foto's, media, bestanden en foto camera nodig?

Wij hebben toegang nodig tot deze functionaliteiten om u bepaalde services te kunnen aanbieden
Zo kunt u via de Mijn Aegon app een schadeherstellers in de buurt vinden wanneer u schade heeft gemaakt. Hiervoor hebben wij toegang tot uw locatie nodig. Anders kunnen wij u de contactgegevens van schade-herstellers bij u in de buurt niet tonen.

U kunt uw schade melden via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw schade aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

U kunt uw declaratie voor het bouwdepot indienen via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw factuur aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe koppel ik mijn toestel waarmee ik de Mijn Aegon app gebruik?

U koppelt uw toestel aan Mijn Aegon bij de eerste keer inloggen
U start de Mijn Aegon app op. Daarna doorloopt u vijf stappen:
  • U drukt op de knop 'Toestel koppelen'.
  • U logt in op Mijn Aegon.
  • U controleert uw gegevens.
  • U kiest uw vijf cijferige pincode.
  • Het koppelen van uw toestel is gelukt. U drukt 'OK' om verder te gaan. 
Heeft u aan uw Mijn Aegon ook een sociaal netwerk gekoppeld?
Dan gebruikt u de pincode voor inloggen op het sociaal netwerk ook voor inloggen op de Mijn Aegon app.

U koppelt het toestel waarmee u de Mijn Aegon app gebruikt, aan uw Mijn Aegon account
Deze maatregel hebben wij genomen uit veiligheid. Het koppelen van Mijn Aegon aan de Mijn Aegon app is nodig om uw gegevens goed te beveiligen. Zo weten wij namelijk zeker dat u met uw eigen toestel en eigen Mijn Aegon account inlogt.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe vraag ik toegang aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account vraagt u aan via www.aegon.nl/toegang-aanvragen
Daarna doorloopt u deze stappen:

Stap 1: U klikt op 'Account aanmaken'. Er verschijnt een pagina. Hier vult u uw persoonlijke gegevens in. U klikt op 'Bevestig en kies inloggegevens'.

Stap 2: U kiest uw inloggegevens; gebruikersnaam en wachtwoord. Let u erop dat uw wachtwoord en gebruikersnaam voldoen aan de gestelde eisen voor inloggegevens van Mijn Aegon? U kunt op het vraagteken achter 'wachtwoord' en 'gebruikersnaam' klikken voor de eisen die wij stellen aan uw inloggegevens. U klikt na het invoeren van uw inloggegevens op de knop 'Bevestig en ga verder'.

Stap 3: U mag een sociaal netwerk koppelen aan Mijn Aegon. U kunt kiezen tussen Facebook, Google LinkedIn of nee bedankt, ik wil niet inloggen via een sociaal netwerk. Nadat u uw keuze heeft gemaakt, klikt u op 'Bevestig en ga verder'.

Stap 4: U krijgt een bevestiging van uw gegevens. Op deze pagina leest u ook de internetvoorwaarden. U moet 'Ja ik ga akkoord met de internetvoorwaarden' aanvinken. U klikt daarna op 'Verstuur mijn activatiecode'.

Stap 5: U krijgt een scherm met 'Bedankt voor uw aanvraag'. U heeft nu succesvol toegang aangevraagd tot Mijn Aegon.

Om toegang tot Mijn Aegon te activeren, ontvangt u los per e-mail of post een activatiecode
Uw activatiecode is beperkt geldig:

  • Een activatiecode per post naar een adres in Nederland is 10 dagen geldig.
  • Een activatiecode per post naar een adres in het buitenland is 30 dagen geldig.
  • Een activatiecode per e-mail is 3 uur geldig.
U activeert uw Mijn Aegon via www.aegon.nl/activeren of www.aegon.nl via Service & Contact via het blauwe blok 'Inloggen' aan de linkerkant van het scherm.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag.

Chat met een medewerker

U kunt direct chatten met één van onze medewerkers.

Bel met een medewerker

Onze medewerkers helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.