Algemen Q&A's over de verhuzing naar het administratiesysteem van Stater
Bekijk hier algemene vragen en antwoorden over de verhuizing naar het administratiesysteem van Stater. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met uw relatiemanager of stuur een mail naar damhypotheken@aegon.nl. We helpen u graag!
Bestaande klant:
Een bestaande klant is een klant die al een Aegon-hypotheek heeft. Het hypotheeknummer begint met een H. Goed om te weten: als de hypotheek van de klant verhuisd is in juni of later dit jaar, krijgt hij een nieuw leningnummer startend van 7.5.
Nieuwe klant:
Alle klanten die nog geen Aegon-hypotheek hebben. Alle Aegon-aanvragen voor nieuwe klanten voor een nieuwe hypotheek gaan via het Stater-systeem.
.
Ja. De Aegon-hypotheek blijft inzichtelijk via Mijn Aegon. Op het moment dat we producten gaan omzetten, komen hierin veranderingen. Zodra er meer bekend is, informeren we u en onze klanten hierover.
Ja. De Aegon-hypotheek blijft inzichtelijk via Mijn Aegon. Op het moment dat we producten gaan omzetten, komen hierin veranderingen. Zodra er meer bekend is, informeren we u en onze klanten hierover.
Voor nu is dat ons Aegon Intermediair Portaal. Natuurlijk blijven we graag digitaal met u werken. Via het adviseursportaal, met HDN enzovoort. Zodra we hierin iets verandert, hoort u dat tijdig van ons.
Aegon Hypotheken en a.s.r. Hypotheken hebben allebei een groeiambitie. Dus nieuwe klanten zijn meer dan welkom! Het maakt ons niet uit of u kiest voor Aegon of a.s.r. En die keuze maakt u samen met uw klant aan de hand van het advies.
Onze bestaande klanten blijven we servicen. Met verhogingen, energiedepots, echtscheiden etc. Vanaf 10 juni 2025 verhuizen we een groot deel van onze hypotheken naar het administratiesysteem van Stater. We informeren u hier tijdig over.
Onze Aegon-winkel is open! Wanneer we stoppen met de nieuwe hypotheekproductie onder het Aegon-merk weten we nog niet. Natuurlijk kunt u ook een nieuwe klant bij a.s.r. onderbrengen