Wij passen de voorwaarden bankspaarrekening aan 

Omdat Aegon en a.s.r. samen verder gaan, verhuizen wij later dit jaar ook alle bankspaarhypotheken met de daaraan gekoppelde bankspaarrekeningen naar Stater. Omdat Stater alleen maandelijkse betalingen ondersteunt, passen wij de voorwaarden hierop aan.   

Wat verandert er? 

Artikel 9 lid 4 van de Aegon Bankspaarhypotheek Rekening voorwaarden van Aegon Bank (handelsnaam Knab N.V., laatste versie mei 2019) passen wij aan. Per 1 september 2025 luidt dit artikel: Het doen van een Storting is mogelijk per maand. Het doen van een Storting per kwartaal, halfjaar of per jaar is niet toegestaan. 

Al onze klanten met een Aegon Bankspaarhypotheek Rekening die nu al per maand betalen, informeren wij hier vóór 1 juli 2025 over met een brief via Mijn Aegon. Misschien neemt de klant naar aanleiding van onze communicatie contact met u op.  

Wat betekent deze aanpassing voor uw klant? 

De klanten die wij nu over deze aanpassing informeren, betalen de inleg nu ook per maand. Dat verandert niet. Ook de manier waarop uw klant de inleg betaalt, via automatische incasso of handmatig, verandert nu niet. 

Goed om te weten: Betaalt uw klant de inleg nu per kwartaal, per halfjaar of per jaar? Deze klanten kregen op een eerder moment al een brief van ons met informatie over deze aanpassing. Heeft u minimaal één klant in uw portefeuille waarbij de betaalfrequentie verandert? Hierover informeerden wij u per mail op 6 juni 2025.   

Vragen? 

Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!