Klantenservice Pensioen
We helpen je graag. Onze medewerkers staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.30 uur.
Heb je een vraag?
Neem een kijkje in onze veelgestelde vragen. Misschien hebben we je vraag al beantwoord.
Wil je iets wijzigen of aan ons doorgeven?
Je kunt veel zaken online regelen via Mijn Aegon, 24/7. Denk bijvoorbeeld aan een rekeningnummer wijzigen, een waardeoverdracht aanvragen of documenten opsturen.
Veelgestelde vragen over pensioen
We helpen je graag verder via één van de onderstaande mogelijkheden
Stel je vraag aan één van onze medewerkers. Vaak kunnen zij je vraag direct beantwoorden. We staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur.
Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:30 tot 17:30 uur voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Je kunt wel 24/7 chatten met onze virtuele assistent.
- Stel je vraag 24/7
- Eerste reactie uiterlijk volgende werkdag
- Veilige conversatie in Mijn Omgeving
Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:30 tot 17:30 uur voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Klik op onderstaande knop, dan heb je alvast ons telefoonnummer bij de hand.
Telefoonnummers
Klantenservice
+31 88 344 12 34 (lokaal tarief)
Schade melden?
Meld je schade online voor de snelste schadeafhandeling.

De collega's van Aegon klantenservice staan van maandag tot en met vrijdag voor je klaar. Ze helpen je via chat en telefoon zodat je zelf kiest hoe je het liefst contact opneemt. Onze collega's mogen in verband met privacyregelgeving alleen de persoon op wiens naam een contract staat helpen.