Overslaan en naar de inhoud gaan
Weten wat Aegon met uw informatie doet? Bekijk ons nieuwe Privacy Statement.
Ok

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Inloggen op Mijn Aegon lukt niet, wat doe ik nu?

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen voor problemen met inloggen. Probeer of u met onderstaande oplossingen uw inlogprobleem kunt verhelpen. 
 

Foutmelding 
 
Oplossing
 
U kunt niet inloggen door verlopen activatiecode Maak opnieuw een account aan voor Mijn Aegon
Tip: Maak een account aan via iDIN, dan kunt u direct verder en ontvangt u geen activatiecode. Ga naar Account aanmaken.
 
U komt niet op de inlogpagina




 
Benader de inlogpagina van Mijn Aegon altijd via www.aegon.nl
Via een zoekmachine of favorieten naar de inlogpagina van Mijn Aegon gaan, veroorzaakt inlogproblemen. 

Schakel cookies in voor Mijn Aegon of schoon ze op
Logt u voor het eerst in? Dan moeten de cookies ingeschakeld staan. Bij Cookiebeleid leest u hoe u deze kunt inschakelen.
Heeft u al langer een account en lukt inloggen niet meer? Dan heeft uw mogelijk een verouderde cookies. Bij Cookiebeleid leest u hoe deze kunt opschonen.
 
U ziet een leeg scherm
 
Update uw browser
U maakt mogelijk gebruik van een verouderde browser. Lees hoe u een nieuwe versie installeert bij Gebruiksvoorwaarden website 
Een document opent niet
















 
Controleer of een van de vier onderstaande oplossingen werkt:

Download Adobe Reader
U heeft mogelijk Adobe Reader niet geïnstalleerd. Zonder Adobe Reader kunt u geen document openen of downloaden.
Download Adobe Reader gratis vanaf http://get.adobe.com/nl/reader/ 

Verwijder tijdelijke internetbestanden (browser cache)
U houdt hiervoor tegelijk de toetsen CTRL + Shift + Delete in. U krijgt direct een pop-up van uw browser-instellingen waarin u uw browsergegevens kunt wissen. Zorg bij Internet Explorer dat alleen 'Temporary Internet files' aangevinkt staat en bij Chrome 'Browse geschiedenis'. Klik daarna op de button 'Delete' of 'gegevens wissen.'

Pas de instelling van Pop-ups aan
Uw browser kan het het openen van het document blokkeren. Pas de instelling van Pop-ups aan zodat dit verholpen wordt. Bij Internet Explorer doet u dit via 'Instellingen' > 'Privacy' en u vinkt 'Turn on Pop-up Blocker' aan. Bij Chrome gaat u naar 'Content Settings' onder 'Privacy' via optie 'Settings'

Update uw browser
U maakt mogelijk gebruik van een verouderde browser. Lees hoe u een nieuwe versie installeert bij Gebruiksvoorwaarden website 


U heeft de inlogproblemen niet zelf kunnen oplossen?
Wij helpen u graag. Geef uw probleem door via blauwe knop 'Feedback' aan de rechterkant van uw scherm.