Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Status van uw schademelding

Veelgestelde vragen

Wat is de status van afhandeling van mijn schade?
Voor het inzien van uw schadestatus gaat u naar Mijn Aegon
Wilt u weten waar in Mijn Aegon u de status van uw schade kunt inzien? Bekijk dan de pagina status van uw schademelding.

U vindt bij status in behandeling meer informatie in het tabblad Correspondentie
Zoals of wij nog wachten op bepaalde informatie. Als wij hebben uitbetaald, vindt u hier ook de betalingsbrief.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u eenvoudig aan
Door een account aan te maken voor Mijn Aegon kunt u gemakkelijk inzicht krijgen in uw Aegon-producten. 

  • U maakt hier een account aan  
  • U identificeert zich snel en veilig via iDIN of u ontvangt een activatiecode per brief
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren 

Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wanneer kan ik de status van mijn schademelding inzien via Mijn Aegon en app?
U ontvangt binnen twee werkdagen na uw schademelding een e-mail van ons
Hierin staat meer informatie over de afhandeling van uw schade. U kunt na de e-mail de voortgang van de ingediende schade inzien in uw Mijn Aegon account.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Het aanmaken van een Mijn Aegon account lukt niet, wat nu?
Er zijn een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen voor problemen met het aanmaken van een Mijn Aegon account
U kunt met onderstaande oplossingen proberen om wel een account aan te maken.

1. U kunt alleen een account aanmaken als u verzekeringnemer of rekeninghouder bent
Als u deze rol niet heeft, dan kunt geen account aanmaken. Bijvoorbeeld als u de partner bent van de verzekernemer. Ook wanneer u nabestaanden- of wezenpensioen van Aegon ontvangt, is het niet mogelijk om een account aan te maken.

2. U kunt alleen een account aanmaken met een woonadres
Het is niet mogelijk om met een postbus een account aan te maken. U kunt wel een account aanmaken als u uw adres wijzigt bij Aegon naar een woonadres. Twee dagen na het doorgeven van uw huisadres, activeert u uw account. U wijzigt hier uw adres.​

3. U kunt u online identificeren via uw bank met iDIN
Lukt dit niet? Kijk dan of een van onderstaande situaties op u van toepassing is.
  • Uw bank staat niet in het rijtje waar u uit kunt kiezen: Nog niet alle banken doen mee met iDIN. Als uw bank er niet tussen staat, kiest u voor identificatie per brief. We sturen u per post een code toe. Zodra u de code ontvangt kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.
  • Uw gegevens komen niet overeen: Controleer uw gegevens en probeer het dan nog eens met de volledige gegevens, zoals deze ook bij uw bank bekend zijn. Als u problemen blijft ervaren, kiest u voor identificatie per brief. We sturen u per post een code toe. Zodra u de code ontvangt kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.
  • U krijgt een foutmelding bij het invoeren van een gezamenlijke rekening: iDIN herkent de gegevens niet. U kunt zich identificeren met een rekeningnummer op één naam of u kiest voor identificatie per brief. We sturen u per post een code toe. Zodra u de code ontvangt kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.
  4. U krijgt onterecht de foutmelding dat uw huisnummer niet juist is
Dan gebruikt u mogelijk een verouderde browser. Update uw browser en dit probleem is verholpen. 

5. U heeft een account succesvol aangemaakt, maar ervaart foutmeldingen bij het inloggen
Het is mogelijk dat u een foutmelding krijgt bij uw actieve account. U kunt deze foutmeldingen mogelijk zelf verhelpen. Ga hiervoor naar Inloggen op Mijn Aegon lukt niet, wat nu?
Wilt u meer weten? kijk dan bij Veel gestelde vragen over Mijn Aegon

Is uw probleem nog niet verholpen? Wij helpen u graag. Geef uw probleem door via blauwe knop 'Feedback' aan de rechterkant van uw scherm. 

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.