Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Hoe maak, wijzig of annuleer ik een periodieke overboeking bij Aegon Sparen?

U stelt een periodieke overboeking naar uw tegenrekening in via Mijn Aegon
U gaat hiervoor naar uw Aegon Sparen:

  • U gaat naar ‘Direct regelen’ en klikt op ‘Nieuwe Overboeking’.
  • Een pop-up opent. U controleert de tegenrekening en vult het bedrag en de omschrijving in. Het bedrag kan niet hoger zijn dan het bestedingslimiet.
  • U vinkt 'Periodieke opdracht' aan en kiest de uitkeringsfrequentie in het drop down menu. U kunt kiezen voor maand, kwartaal, half jaar of jaar.
  • U vult de 'Begindatum' en 'Einddatum' in. Kiest u voor een overboeking op de 29e, 30e of 31e van de maand? Dan wordt op de laatste dag van de maand overgeboekt.
  • Tot slot controleert u de overboeking en klikt u op 'Bevestigen'.


Wilt u uw periodieke overboeking inzien, aanpassen of annuleren?
U kunt uw periodieke overboeking inzien en annuleren via ‘Mijn Aegon’.

  • U gaat hiervoor naar uw Aegon Sparen in Mijn Aegon.
  • U gaat naar ‘Periodieke opdrachten’ en kiest de opdracht die u wilt annuleren.
  • U klikt op ‘Opdracht annuleren’ en daarna op ‘Bevestig en annuleer de opdracht’.

Voor het wijzigen van een periodieke overboeking neemt u contact op met de Klantenservice.


Het invoeren of annuleren van een periodieke overboeking kan niet via de Mijn Aegon app.