Wat als de incasso van mijn hypotheeklasten niet is gelukt?

Wij proberen het opnieuw
Je incasso vindt altijd op of rond de eerste van de maand plaats. Is de incasso niet gelukt? Dan ontvang je van ons een brief waarin we aangeven dat we het nog eens proberen. Dat doen we rond de 15e van de maand. Lukt dat niet? Dan vragen we je zelf je hypotheekbetaling naar ons over te maken. 

Via Mijn Aegon kun je een openstaande rekening direct via iDeal betalen
Onder 'Betalingen', zie je een overzicht van je hypotheekbetalingen. Hier kun je een openstaande nota gemakkelijk betalen. 

Goed om te weten: een stornering wordt door de bank aan ons doorgegeven en is daardoor twee tot drie werkdagen na stornering pas zichtbaar in Mijn Aegon. 

Wij sturen je altijd een herinnering
Deze ontvang je óók als je inmiddels al betaald hebt en de herincasso storneert.  

Je allereerste incasso kan 2 werkdagen langer duren
Een eerste automatische incasso komt in een wachtrij bij de bank. Hierdoor kan de daadwerkelijke afschrijving eenmalig tot 2 werkdagen later plaats vinden. 


Heb of verwacht je problemen met het betalen van je hypotheeklasten?
Samen kunnen we zoeken naar een oplossing. Meer informatie en onze contactgegevens vind je op onze pagina: Hypotheekachterstand: wat kan je doen?