Ga je scheiden of uit elkaar?
Scheiden of uit elkaar gaan is een ingrijpende beslissing, zowel emotioneel als financieel. Niet alleen de spullen, maar ook het gezamenlijke vermogen moet worden verdeeld. Denk bijvoorbeeld aan een eigen huis of pensioen. Uit elkaar gaan heeft daarmee ook invloed op je product(en) van Aegon. Geef het daarom via deze pagina aan ons door als je uit elkaar gaat of al bent. Weet je niet precies welke Aegon producten je nog hebt lopen? Of vraag je je af wat er allemaal geregeld moet worden? Dan kan je dat hieronder bij ons opvragen. We staan voor je klaar in deze moeilijke tijd.

Breng ons op de hoogte als je uit elkaar gaat of bent gegaan
Als je partner en jij uit elkaar gaan, heeft dat invloed op de producten die je bij ons hebt lopen zoals een verzekering, hypotheek of pensioen. Het is daarom belangrijk dat wij ervan op de hoogte zijn dat jullie uit elkaar zijn. Zo kunnen we jullie helpen bij een goede financiële afhandeling.

Ontvang een overzicht van je Aegon-producten
Weet je niet precies meer welke verzekeringen of andere producten je nog bij ons hebt lopen? Of vraag je je af wat er geregeld moet worden? Dat snappen we. Vraag het overzicht aan, zodat jullie weloverwogen keuzes kunnen maken voor jullie financiële toekomst.
Krijg advies bij een betaalachterstand
Een betaalachterstand kan iedereen overkomen. Bijvoorbeeld door dubbele woonlasten of een restschuld bij de verkoop van het huis. Het kan je flinke kopzorgen geven en dat terwijl het al een pittige periode kan zijn. Vraag ons daarom gerust om hulp, dan kijken we samen naar een oplossing voor jouw Aegon product(en). Er is vaak meer mogelijk dan je denkt.
Misschien ook interessant voor jou
U doet dit als u bent ingelogd via de optie 'Gegevens'. U kunt hier ook andere persoonsgegevens bekijken en wijzigen, bijvoorbeeld uw adres of gebruikersnaam.
Als u uw e-mailadres zelf toevoegt of wijzigt in deze beveiligde omgeving weten wij zeker dat de juiste persoon dit doet
U ontvangt van ons hiervoor ook een sms met een controlecode.* Uw e-mailadres wordt zo 'geverifieerd. Hierdoor kan dit e-mailadres in de toekomst gebruikt worden ter controle voor het doorgeven van wijzigingen en gegevens. Zo voorkomt u misbruik van uw gegevens en uw Mijn Aegon-account.
Heeft u nog geen Mijn Aegon-account?
Maak dan eenvoudig via iDIN in vijf minuten een account aan met onze pagina: Maak een Mijn Aegon account aan.
*Heeft uw telefoonnummer geen groen vinkje? Dan verifieert u eerst uw telefoonnummer met een code die u per brief ontvangt.
Wanneer je een Mijn Aegon account hebt en je telefoonnummer wijzigt, dan kunt u dat zelf doen in Mijn Aegon.
Wanneer je niet meer in Mijn Aegon kan komen omdat jouw telefoonnummer gewijzigd. Dan moet het account verwijderd door de klantenservice worden en kan je zelf weer een nieuw account aanmaken. Het nieuwe nummer kan je vervolgens zelf aanpassen in Mijn Aegon.
Een Mijn Aegon account maak je in een paar stappen
Zo kun je 24/7 online je zaken regelen en gegevens wijzigen: Maak een Mijn Aegon account aan.