Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Veelgestelde vragen over Deposito Sparen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hoe kan ik de rekeninghouder bij Aegon Bank aanpassen?
U kunt een wijziging van de rekeninghouder per e-mail of per post doorgeven
Per e-mail scant u de benodigde documenten in en voegt u deze toe als bijlage. Per post stuurt u de documenten naar:
Aegon Bank N.V.
Postbus 35
8900 AA Leeuwarden

Welke gegevens hebben wij nodig?
Als u de tweede rekeninghouder wilt verwijderen:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de tweede rekeninghouder 
  • Een kopie voor-en achterkant van het identiteitsbewijs van de tweede rekeninghouder. Van een paspoort ontvangen wij graag een kopie van de voor-en achterkant van het verharde middenstuk.


Als u een meerderjarige rekeninghouder wilt toevoegen:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de huidige én de nieuwe rekeninghouder
  • Een kopie van de voor- en achterkant van het identiteitsbewijs van de huidige én de nieuwe rekeninghouder. Van een paspoort ontvangen wij graag een kopie van de voor-en achterkant van het verharde middenstuk.
  • Een kopie bankafschrift van een gezamenlijke rekening van de huidige en nieuwe rekeninghouder. Het afschrift mag maximaal drie maanden oud zijn. Hoe u een bankafschrift downloadt bij uw bank en wat hierop zichtbaar moet zijn vindt u op onze pagina Zo downloadt u een bankafschrift bij uw bank.



Bovenstaande geldt voor Aegon Sparen en Aegon Beleggen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe sluit ik een deposito af op mijn spaarproduct bij Aegon Bank?

U opent een deposito via Mijn Aegon
Na het inloggen klikt u op de bestaande rekening waar u een deposito op wilt openen. Daarna gaat u naar tabblad 'Deposito openen'. Hier doorloopt u een aantal stappen waarbij u zelf het bedrag en een looptijd kiest. Het is belangrijk dat het saldo waarvoor u het deposito wilt openen op uw rekening staat. 

U kunt op uw rekening meerdere deposito's voor verschillende looptijden en bedragen afsluiten.

U ziet de rente voor de verschillende looptijden als u het deposito opent

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:


Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Dit kan te maken hebben met een kortdurende verstoring. Probeer het dan later nog eens.

Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?