Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Veelgestelde vragen over Deposito Sparen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe open ik een Aegon Deposito Sparen?

Om een Aegon Deposito Sparen af te sluiten logt u in op Mijn Aegon
U doorloopt daar de volgende stappen:

  • U gaat naar de Aegon Sparen waar u de Aegon Deposito Sparen op wilt openen
  • U klikt op het tabblad 'Deposito openen'
  • In het volgende scherm vult u een bedrag in en kiest u een looptijd. Het bedrag waarvoor u het deposito wilt afsluiten moet op deze Aegon Sparen staan.
  • Daarna klikt u op 'Verder' en komt u in een scherm waar u de gegevens controleert
  • Kloppen deze gegevens? Dan vinkt u 'Ja, ik ga akkoord met bovenstaande deposito afspraak.' aan en klikt u op de knop 'Aanvragen'.
U kunt op één Aegon Sparen meerdere deposito's afsluiten voor verschillende looptijden en bedragen. Voor meer informatie gaat u naar  Aegon Deposito Sparen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe kan ik de rekeninghouder bij Aegon Bank aanpassen?

U kunt een wijziging van de rekeninghouder per e-mail of per post doorgeven
Per e-mail scant u de benodigde documenten in en voegt u deze toe als bijlage. Per post stuurt u de documenten naar:
Aegon Bank N.V.
Postbus 35
8900 AA Leeuwarden

Welke gegevens hebben wij nodig?
Als u de tweede rekeninghouder wilt verwijderen:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de tweede rekeninghouder 
  • Een kopie voor-en achterkant van het identiteitsbewijs van de tweede rekeninghouder


Als u een meerderjarige rekeninghouder wilt toevoegen:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de huidige én de nieuwe rekeninghouder
  • Een kopie van de voor- en achterkant van het identiteitsbewijs van de huidige én de nieuwe rekeninghouder
  • Een kopie bankafschrift van een gezamenlijke rekening van de huidige en nieuwe rekeninghouder. Het afschrift mag maximaal drie maanden oud zijn. Hoe u een bankafschrift downloadt bij uw bank en wat hierop zichtbaar moet zijn vindt u op onze pagina Zo downloadt u een bankafschrift bij uw bank.


Bovenstaande geldt voor Aegon Sparen, de Aegon RenteRekening en Aegon Beleggen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe sluit ik een deposito af op mijn spaarproduct bij Aegon Bank?

U opent een deposito via Mijn Aegon
Na het inloggen klikt u op de bestaande rekening waar u een deposito afspraak op wilt maken. Daarna gaat u naar tabblad 'Deposito openen'. Hier doorloopt u een aantal schermen waarbij u zelf een bedrag en looptijd kiest. Het is belangrijk dat het saldo waarvoor u de deposito afspraak wilt maken, op uw rekening staat. 
U kunt zo veel deposito's voor verschillende looptijden en bedragen afsluiten als u wilt.

U ziet de rente voor de verschillende looptijden als u de depositoafspraak maakt

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:

  • Klik op de blauwe knop account aanmaken en maak een persoonlijke account aan.
  • U ontvangt een activatiecode per e-mail of brief.
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren.
Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag.

Chat met een medewerker

U kunt direct chatten met één van onze medewerkers.

Bel met een medewerker

Onze medewerkers helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.