Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Veelgestelde vragen over Deposito Sparen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe open ik een Aegon Deposito Sparen?

Om een Aegon Deposito Sparen af te sluiten logt u in op Mijn Aegon
U doorloopt daar de volgende stappen:

  • U gaat naar de Aegon Sparen waar u de Aegon Deposito Sparen op wilt openen
  • U klikt op het tabblad 'Deposito openen'
  • In het volgende scherm vult u een bedrag in en kiest u een looptijd. Het bedrag waarvoor u het deposito wilt afsluiten moet op deze Aegon Sparen staan.
  • Daarna klikt u op 'Verder' en komt u in een scherm waar u de gegevens controleert
  • Kloppen deze gegevens? Dan vinkt u 'Ja, ik ga akkoord met bovenstaande deposito afspraak.' aan en klikt u op de knop 'Aanvragen'.
U kunt op één Aegon Sparen meerdere deposito's afsluiten voor verschillende looptijden en bedragen. Voor meer informatie gaat u naar  Aegon Deposito Sparen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe kan ik de rekeninghouder bij Aegon Bank aanpassen?

U  kunt een wijziging van de rekeninghouder op twee manieren doorgeven
Dit kan per e-mail. De benodigde documenten scant u in en voegt u toe als bijlage. 
Of per post naar:
Aegon Bank N.V.
Postbus 35
8900 AA Leeuwarden

Welke gegevens hebben wij nodig?
Als u de tweede rekeninghouder wilt verwijderen: 
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de tweede rekeninghouder 
  • Een kopie voor-en achterkant van het identiteitsbewijs van de tweede rekeninghouder
Als u een meerderjarige rekeninghouder wilt toevoegen:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de huidige én de nieuwe rekeninghouder
  • Een kopie voor- en achterkant van het identiteitsbewijs van de huidige én de nieuwe rekeninghouder
  • Een kopie bankafschrift van een gezamenlijke rekening van de huidige en nieuwe rekeninghouder. Een gezamenlijke tegenrekening is altijd nodig. Het afschrift mag maximaal drie maanden oud zijn. Hierop moet zichtbaar zijn:
    • de tenaamstelling
    • het rekeningnummer
    • het adres
    • de datum van het rekeningafschrift of de schermprint 
Bovenstaande geldt voor Aegon Sparen, Aegon Deposito Sparen en Aegon Beleggen.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe sluit ik een deposito af op mijn spaarproduct bij Aegon Bank?

U opent een deposito via Mijn Aegon
Na het inloggen klikt u op de bestaande rekening waar u een deposito afspraak op wilt maken. Daarna gaat u naar tabblad 'Deposito openen'. Hier doorloopt u een aantal schermen waarbij u zelf een bedrag en looptijd kiest. Het is belangrijk dat het saldo waarvoor u de deposito afspraak wilt maken, op uw rekening staat. 
U kunt zo veel deposito's voor verschillende looptijden en bedragen afsluiten als u wilt.

U ziet de rente voor de verschillende looptijden staan, wanneer u de depositoafspraak maakt

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:

  • Klik op account aanmaken en maak een persoonlijke account aan.
  • U ontvangt een activatiecode per e-mail of brief.
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag.

Chat met een medewerker

U kunt direct chatten met één van onze medewerkers.

Bel met een medewerker

Onze medewerkers helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.