Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Bel met Aegon

Top 5 vragen van onze klanten

Ik heb geen jaaroverzicht ontvangen. Kan ik een kopie jaaroverzicht krijgen?

In het verzendschema staat wanneer u uw jaaroverzicht 2016 ontvangt
Veel jaaroverzichten van Aegon zijn online via Mijn Aegon en de Mijn Aegon app beschikbaar. In het verzendschema ziet u of u uw jaaroverzicht via Mijn Aegon en de Mijn Aegon app ontvangt, of per post. 

Wordt uw jaaroverzicht online beschikbaar?
U logt dan voor uw jaaroverzicht in op www.aegon.nl/mijnaegon. U vindt uw jaaroverzicht 2016 bij 'Mijn documenten'. Het kan ook zijn dat er voor uw product geen jaaroverzicht nodig is. Wij maken alleen jaaroverzichten aan voor producten waarvan de gegevens nodig zijn voor belastingaangifte.

Verwacht u wel een jaaroverzicht volgens het verzendschema maar staat deze niet online of heeft u deze niet per post ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 344 12 34. Heeft u een Arbeidsongeschiktheids-, een Woonlasten- of een Ongevallenverzekering? Dan belt u naar 088 344 0053.

Heeft u nog geen Mijn Aegon? Vraag nu uw account aan.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Wat mag ik declareren op mijn bouwdepot en hoe declareer ik dit?

Een bouwdepot is een rekening speciaal voor de (ver)bouwkosten voor uw woning. Hiermee kunt u de kosten declareren die in de begroting/verbouwingsspecificatie zijn opgenomen. Dit kunnen bijvoorbeeld kosten voor laminaat, een keuken of schilderwerk zijn. Ook kunt u zaken als vaste tuinbeplanting, een tuinvloer en een schuur/tuinhuisje declareren als dit opgenomen is in de verbouwingsspecificatie. Inrichting, zoals gordijnen en meubels of bloempotten, kunt u niet betalen uit een bouwdepot.

Alle informatie over hoe u declareert en het declaratieformulier vindt u op Bouwdepot Aegon Hypotheken.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:

  • Klik op account aanmaken en maak een persoonlijke account aan.
  • U ontvangt een activatiecode per e-mail of brief.
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Waar vind ik het jaaroverzicht in Mijn Aegon?

Uw jaaroverzicht staat in Mijn Aegon 
Hier vindt u uw jaaroverzicht voor Sparen, Beleggen, Hypotheken, Levensverzekeringen en Pensioen. U gaat voor uw jaaroverzicht naar uw Aegonproduct. Vanuit daar kiest u voor 'Mijn documenten' links in het blauwe menu.
Jaaroverzichten van inkomensverzekeringen en uitkerende lijfrenteverzekeringen staan nog niet in Mijn Aegon.

Voor iedere polis of rekening krijgt u een apart jaaroverzicht 
U ziet de jaaroverzichten terug van afgelopen jaar en van eerdere jaren. Wij sturen u een e-mail als er een nieuw jaaroverzicht voor u klaarstaat.

U klikt op het pdf-icoon om het jaaroverzicht te openen
Dit icoon staat achter de regel waarin het jaaroverzicht staat omschreven. U print uw jaaroverzicht via het printer icoon. Dit icoon vindt u rechtsboven in het scherm.

Heeft u nog geen Mijn Aegon account? 
U vraagt een Mijn Aegon account aan via onze website

U vindt uw jaaroverzichten ook in de Mijn Aegon app
Ook hier vindt u uw jaaroverzicht terug voor Sparen, Beleggen, Hypotheken en Levensverzekeringen. U klikt op uw product in de app. Vervolgens gaat u naar 'Documenten'. 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe kan ik mijn particuliere schadeverzekering opzeggen en wat is de opzegtermijn?

U vindt hier meer informatie over opzeggen 
Als u de verzekering opzegt, ontvangt u ook informatie over de voor u geldende opzegtermijn. U kunt uw verzekering na één jaar, per maand opzeggen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?