Hoe beoordeel je Aegon schadeherstelnetwerk?

We gebruiken alleen reviews van echte klanten

In veel gevallen herstellen onze klanten hun schade via ons eigen schadeherstelnetwerk. We hebben hiervoor dus klantgegevens. Als de schademelding is afgerond, krijgen klanten automatisch een e-mail van ons. Met daarin de vraag een review in te vullen. Onderdeel van het review is een cijfer.

Goed om te melden:

de reviews zijn altijd gekoppeld aan een dossiernummer. Je kunt dus geen review geven als je geen klant van ons bent. Zo waarborgen we de authenticiteit.

Hoe berekenen we het cijfer?

De reviewcijfers zijn een rekenkundig gemiddelde van alle binnengekomen beoordelingen. Op dit moment gaat het om de beoordelingen van de maanden februari, maart en april 2022.

 

Gemiddelde klantbeoordeling februari, maart en april 2022

Aegon herstelnetwerk

Gebaseerd op 324 beoordelingen

8,5

Aegon Auto herstelnetwerk

Gebaseerd op 191 beoordelingen

8,7

Aegon Woon herstelnetwerk

Gebaseerd op 133 beoordelingen

8,3
 

Het plaatsen van de quotes

We vragen onze klanten expliciet of we de quote mogen plaatsen op onze website. Uit alle Ja-antwoorden, selecteren wij quotes voor onze website. Belangrijk om te melden: reviews mogen geen discriminerende, beledigende teksten of reclame-uitingen bevatten. Daarbij is het niet toegestaan om namen te noemen. Reviews die niet aan deze normen voldoen plaatsen we niet door. Het is altijd de echte mening van de klant zonder dat er sturing of verandering van de quote plaatsvindt.