Schade melden en declareren
Kies hieronder de verzekering die bij jou past. Vervolgens helpen wij jou stapsgewijs naar de juiste oplossing en informeren wij jou wat er gebeurt na jouw schademelding of declaratie. Zo weet je direct waar je aan toe bent.
- Heb je online je schade ingediend? Binnen 24 uur weet je waar je aan toe bent.
- Noodhulp nodig in Nederland of in het buitenland? 24/7 staan wij voor je klaar.
- Heb je een adviseur? Dan kan je jouw schade ook direct bij jouw adviseur melden.
Noodhulp in Nederland of in het buitenland
Heb je direct hulp nodig, bijvoorbeeld in het verkeer of op vakantie? Of woon je niet meer veilig door lekkage of stormschade?
Neem dan telefonisch contact op met Aegon Schade Service. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Onze 24-uursbelofte aan jou..
Heb je online een schade ingediend? Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een eerste reactie van ons. Je hoort dan of we je schade herstellen, een bedrag vergoeden (en hoeveel natuurlijk, niet onbelangrijk) of dat je schade helaas niet is verzekerd (en waarom niet). Misschien hebben we nog aanvullende documenten nodig om jouw schade te kunnen beoordelen. Zoals foto's of een nota. Zodra we deze informatie hebben ontvangen, nemen we jouw schademelding verder in behandeling. Binnen 10 werkdagen hoor je dan alsnog of jouw schade wel of niet wordt hersteld en/of vergoed.